گوناگون

رئیس سرویس مخفی سیا را بشناسید

پارسینه: یک افسر کارکشته به عنوان رئیس جدید سرویس مخفی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برگزیده شد.

واشنگتن پست نوشت، پیشتر گفته می‌شد که یک افسر ارشد زن در سیا که مسئولیت بازجویی‌ها در پرونده غرق‌ مصنوعی در تایلند را برعهده دارد، قرار است در این سمت انتخاب شود اما به گفته جنیفر یانگ‌بلاد، سخنگوی سیا، انتخاب این زن با مخالفت‌هایی رو به رو شد.

حال «جان برنان»، رئیس سیا، یک افسر کار کشته ۵۷ ساله را به عنوان رئیس سرویس مخفی سیا تعیین کرد. نام این افسر به دلیل حساسیت بالا اعلام نشده است.

به گفته مقام‌های سابق آمریکا، وی پیشتر مسئولیت‌هایی در آفریقا و پاکستان برعهده داشت و اخیرا نیز مسئول شاخه آمریکایی لاتین سیا بوده است.

به گفته سخنگوی سیا، رئیس جدید سرویس مخفی آمریکا دو سمت دیگر را نیز عهده دار خواهد بود.

این سخنگو بدون اشاره به جنسیت رئیس سرویس مخفی سیا، عنوان داشت که وی مسوول تمام عملیات‌های جاسوسی سیا و برنامه‌های پنهانی این سازمان خواهد بود.

این در حالی است که شبکه خبری سی.ان.ان به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است که یک مرد حدودا ۳۰ ساله این سمت را بدست گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

  • یه نفر

    باور کنید خیلی خندیدم..سرویس مخفی چه ربطی به سی آی ای داره...خخخخ
    هه هه هه هه هه
    عزیزم secret service یه سیستم مستقله که حفاظت از شخصیت های سیاسی و رسیدگی به جرایم مالی رو برعهده داره..هیچ ربطی هم به سی آی ای نداره..
    خخخخ

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد