گوناگون

افشاگری "مجتهد" از خریدهای اسرائیلی آل سعود

پارسینه: مجتهد که از وی به عنوان افشا کننده اسرار درونی آل سعود یاد می شود از خیانت و فریبکاری محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان پرده برداشت.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه النشره، مجتهد فردی که اسرار درونی خاندان سعودی را فاش می کند پرده از همکاری های محمد بن سلمان با صهیونیستها برداشت و اعلام کرد: اینکه وزارت دفاع عربستان از تاسیس کارخانه «درون»(هواپیماهای بدون سرنشین) در عربستان با همکاری آفریقای جنوبی دم می زند حیله ای بیش نیست.

وی بیان کرد: با وجود اختلافات سیاسی میان آفریقای جنوبی و اسرائیل، همچنان همکاری نظامی قوی میان طرفین وجود دارد که از جمله این همکاری هواپیماهای بدون سرنشین «درون» است.

مجتهد اعلام کرد: عربستان هواپیماهای اسرائیلی را به نام آفریقای جنوبی می خرد سپس به صورت جدا شده از آفریقای جنوبی به عربستان صادر می شود و در آنجا مونتاژ می شود و به این ترتیب محمد بن سلمان ولیعهد سعودی خیانت و حیله و غش می کند.غش به این معنی که ادعای صنعت کاذب می کند و خیانت به این معنا که به اسرائیل با خرید هواپیما از آن سود می رساند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد