گوناگون

ادعای جنجالی کارشناس تلویزیون روسیه درباره جنگ جهانی هسته‌ای

ادعای جنجالی کارشناس تلویزیون روسیه درباره جنگ جهانی هسته‌ای

پارسینه: کارشناسان یک شبکه دولتی روسیه در جریان برنامه‌ای تلویزیونی به بحث در مورد حکمرانی این کشور بر جهان پس از جنگ هسته‌ای با کشورهای غربی پرداختند.

به گزارش پارسینه به نقل از یورونیوز، سخنان کارشناس تلویزیون روسیه درباره جنگ جهانی هسته‌ای خبرساز شد. مجری این برنامه بارها بر لزوم گسترش جنگ در پی تداوم درگیری‌ها بین ارتش روسیه و نظامیان اوکراین تاکید کرد. یکی از مشاوران ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه هشدار داده است که تلاش احتمالی اوکراین برای بازپس‌گیری شبه جزیره کریمه به استفاده مسکو از سلاح هسته‌ای منجر خواهد شد.

ولادیمیر سولوویف، مجری برنامه تلویزیون دولتی روسیه مدعی شد که کشورهای غربی برای جنگ جهانی هسته‌ای آماده می‌شوند و مسکو باید رویکردی تهاجمی‌تر اتخاذ کند. وی همچنین از لزوم آموزش و تربیت نسل جدیدی از رهبران اروپایی که با روسیه همراهی دارند سخن گفت.

روسیه در سال ۲۰۱۴ با اشغال کریمه این شبه‌جزیره را به خاک خود ملحق کرد. از تلاش احتمالی اوکراین برای بازپس‌گیری کریمه به عنوان خط قرمز مسکو یاد می‌شود. این در حالی است که بنا به برخی از گزارش‌ها نظامیان اوکراین از هفته‌ها پیش خود را برای عملیات گسترده تهاجمی در شرق این کشور آماده می‌کنند.

تلویزیون دولتی روسیه از زمان آغاز تهاجم نظامی این کشور به اوکراین بارها برنامه‌هایی با محوریت تبلیغات سیاسی مورد نظر کرملین پخش کرده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد