گوناگون

فال روزانه تاروت شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه تاروت شنبه 6 مرداد 1403

در ادامه فال روزانه تاروت شنبه 6 مرداد 1403 را مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه؛ یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود، زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی‌هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می‌شد، که بسیاری از آن‌ها هنوز هم بازی می‌شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت‌ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت. فال روزانه تاروت امروز شنبه 6 مرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید.

فروردین (برج حمل):

کارت "جادوگر" برای متولدین فروردین نشان‌دهنده خلاقیت و ابتکار است. این هفته، به فرصت‌های جدیدی که پیش رویتان قرار می‌گیرد توجه کنید و از استعدادهای خود بهره ببرید. با اعتماد به نفس و انرژی مثبت به سوی اهداف خود حرکت کنید.

اردیبهشت (برج ثور):

کارت "عاشقان" برای متولدین اردیبهشت نشان‌دهنده ارتباطات عاطفی و تصمیمات مهم در روابط است. این هفته، به مسائل عشقی و روابط خانوادگی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و تصمیم‌های مهمی بگیرید. به صدای قلب خود گوش دهید.

 

خرداد (برج جوزا):

کارت "چرخ سرنوشت" برای متولدین خرداد نشان‌دهنده تغییرات و تحولات مهم است. این هفته، به استقبال تغییرات بروید و از فرصت‌های جدید استفاده کنید. همچنین، به یادگیری و رشد شخصی خود توجه داشته باشید.

تیر (برج سرطان):

 
کارت "قدرت" برای متولدین تیر نشان‌دهنده استقامت و اراده قوی است. این هفته، با قدرت و اراده به مشکلات پیش‌رو برخورد کنید و از توانایی‌های خود برای حل مسائل بهره ببرید. به سلامت جسمانی و روحی خود توجه کنید.

مرداد (برج اسد):

کارت "خورشید" برای متولدین مرداد نشان‌دهنده موفقیت و شادی است. این هفته، با انرژی مثبت و اعتماد به نفس به سوی اهداف خود پیش بروید و از لحظات خوب زندگی لذت ببرید. همچنین، به روابط خانوادگی و دوستانه خود اهمیت دهید.

 

شهریور (برج سنبله):

کارت "عدالت" برای متولدین شهریور نشان‌دهنده تعادل و انصاف است. این هفته، به دنبال تعادل در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود باشید و سعی کنید تصمیم‌های عادلانه بگیرید. به روابط خود با دیگران توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مهر (برج میزان):

 

کارت "امپراتور" برای متولدین مهر نشان‌دهنده قدرت و رهبری است. این هفته، به فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای خود توجه کنید و از قدرت رهبری خود برای پیشبرد اهداف استفاده کنید. همچنین، به تعادل در زندگی خود اهمیت دهید.

آبان (برج عقرب):

کارت "مرگ" برای متولدین آبان نشان‌دهنده پایان‌ها و آغازهای جدید است. این هفته، به استقبال تغییرات و تحولات جدید بروید و از فرصت‌های جدید بهره‌مند شوید. به پایان دادن به مسائل گذشته و شروع دوباره فکر کنید.

 

آذر (برج قوس):

کارت "اعتدال" برای متولدین آذر نشان‌دهنده صبر و تعادل است. این هفته، به دنبال تعادل در زندگی خود باشید و از تصمیم‌گیری‌های عجولانه خودداری کنید. به یادگیری و افزایش دانش خود اهمیت دهید.

دی (برج جدی):

 

کارت "برج" برای متولدین دی نشان‌دهنده تغییرات ناگهانی و تجدید نظر است. این هفته، به تغییرات غیرمنتظره‌ای که ممکن است رخ دهد توجه کنید و از آن‌ها برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید. به استقامت و پایداری خود اعتماد کنید.

بهمن (برج دلو):

کارت "ستاره" برای متولدین بهمن نشان‌دهنده امید و الهام است. این هفته، به دنبال الهامات و نشانه‌های مثبت در زندگی خود باشید و از آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. به سلامت روانی و جسمی خود توجه کنید.

 

اسفند (برج حوت):

کارت "ماه" برای متولدین اسفند نشان‌دهنده احساسات و رازها است. این هفته، به احساسات درونی خود توجه کنید و به دنبال شناخت بیشتر خود باشید. به ارتباطات عاطفی و دوستانه خود اهمیت دهید و از تجربیات جدید بهره‌مند شوید.

 

منبع: شمانیوز

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار