گوناگون

گوشي هوشمند ۴ هسته‌اي و ارزان در راه بازار

پارسینه: شرکت تايواني ايسر که از بزرگترين توليدکنندگان رايانه‌هاي شخصي در جهان محسوب مي‌شود، از توليد گوشي هوشمندي خبر داده که مبتني بر پردازنده پرقدرت چهار هسته‌اي ساخته شده و قرار است با قيمت ارزان از تاريخ 14 مي وارد بازار شود.

شرکت تايواني ايسر که از بزرگترين توليدکنندگان رايانه‌هاي شخصي در جهان محسوب مي‌شود، از توليد گوشي هوشمندي خبر داده که مبتني بر پردازنده پرقدرت چهار هسته‌اي ساخته شده و قرار است با قيمت ارزان از تاريخ 14 مي وارد بازار شود.

به نقل از فوکوس‌تايوان، شرکت ايسر همچنين قصد دارد در تاريخ 14 مي يک کنفرانس مطبوعاتي برگزار کند و در آن گوشي هوشمند Liquid E2 را از طريق شرکت Chunghwa Telecom که بزرگترين اپراتور تلفن‌همراه در تايوان محسوب مي‌شود، به دست کاربران برساند.
اين گوشي در تاريخ 24 آپريل وارد اروپا شود و در برنامه‌ريزي اوليه قرار بود وارد کشورهاي بلژيک، هلند، اوکراين، فرانسه، اسپانيا، بريتانيا، ايتاليا، آلمان و روسيه شود که قيمت آن‌ هم 229 يورو اعلام شده بود.
براي گوشي هوشمند Liquid E2 پردازنده 1.2 گيگاهرتزي، نمايشگر لمسي 4.5 اينچي با کيفيت 960 در 540 پسکل، دوربين ديجيتالي 8 مگاپيکسلي و ... در نظر گرفته شده است.
پيش از اين "اس. تي. ليو"(S.T. Liew) مدير مرکز تلفن‌هاي همراه ايسر اعلام کرده بود که اين شرکت قصد دارد طي سال جاري ميلادي گوشي هوشمند ارزاني را با قيمت 168 دلار وارد بازار کند که اين محصول براي کاربران معمولي عرضه مي‌شود.
پيش‌بيني شده است که گوشي‌هاي هوشمند ارزان و کاربردي ايسر از نيمه دوم سال جاري ميلادي وارد آسيا و اروپا شوند.

شرکت ايسر قصد دارد تا پايان سال 2013 ميلادي در مجموع شش يا هفت گوشي هوشمند جديد وارد بازار جهاني کند و پيش‌بيني کرده که امسال 1.5 تا 2 ميليون دستگاه گوشي هوشمند را به فروش مي‌رساند و اين در حالي بوده است که شرکت ياد شده طي سال گذشته تنها بين 500 تا 600 هزار دستگاه گوشي هوشمند فروخته بود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد