گوناگون

ورود شارژرهای بی‌سیم نوکیا به اماکن عمومی

پارسینه: شرکت نوکیا سپتامبر گذشته گوشی هوشمند Lumia 920 را عرضه کرد و قول داد که در آینده نزدیک امکان بهره‌مندی تعداد بیشتری از کاربران از قابلیت‌های شارژرهای بی‌سیم را فراهم کند و هم‌اکنون تصمیم گرفته است به جای آنکه قابلیت یاد شده را در اختیار تک‌تک افراد بگذارد، این فناوری را به صورت گسترده در اختیار افرادی قرار داد که در اماکن عمومی حضور میابند.

شرکت نوکیا سپتامبر گذشته گوشی هوشمند Lumia 920 را عرضه کرد و قول داد که در آینده نزدیک امکان بهره‌مندی تعداد بیشتری از کاربران از قابلیت‌های شارژرهای بی‌سیم را فراهم کند و هم‌اکنون تصمیم گرفته است به جای آنکه قابلیت یاد شده را در اختیار تک‌تک افراد بگذارد، این فناوری را به صورت گسترده در اختیار افرادی قرار داد که در اماکن عمومی حضور میابند.

نوکیا توضیح داد از این پس امکان شارژ بی‌سیم بر مبنای پروتوکل Qi را برای فرودگاه Virgin America و شعبات فروشگاه‌های Coffee Bean و Tea Leaf در آمریکا فراهم می‌کند تا تمام افرادی که در این اماکن به‌سر می‌برند، به صورت بی‌سیم بتوانند گوشی‌های نوکیا خود را شارژ کنند.

لازم به ذکر است شارژرهای بی‌سیم نوکیا از اوایل هفته جاری در رستوران‌های زنجیره‌ای Coffee Bean در سانفرانسیکو آمریکا همزمان با دیگر شهرهای این کشور راه‌اندازی شد.

افرادی که در این امکان حضور میابند، برای آنکه گوشی هوشمند خود را شارژ کنند باید برگه چاپ شده توسط نوکیا را در اختیار بگیرند. این برگه که یک سیستم الکترونیکی کوچک را در خود جا داده است، در قسمت میانی محوطه‌ای را مشخص کرده است که کاربران باید گوشی خود را روی آن قرار دهند که پس از این اتفاق گوشی به صورت خودکار شروع به شارژ شدن می‌کند.

منبع:ایستنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد