گوناگون

هدیه جنجالی میلیاردر عرب برای همسرش با قیمت ۵۰ میلیون دلار / پاسخ عجیب همسر مرد عرب به واکنش های منفی کاربران

هدیه جنجالی میلیاردر عرب برای همسرش با قیمت ۵۰ میلیون دلار / پاسخ عجیب همسر مرد عرب به واکنش های منفی کاربران

این تاجر دبی جزیره ای ۵۰ میلیون دلاری خرید تا همسرش احساس امنیت کند.

به گزارش پارسینه به نقل از هندوستان تایمز، هدیه جنجالی میلیاردر عرب برای همسرش با قیمت باورنکردنی ۵۰ میلیون دلار در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است.

سودی همسر این تاجر عرب می گوید که شوهر میلیونرش یک جزیره خصوصی خریده است تا بتواند احساس امنیت داشته باشد.سودی النداک، ۲۶ ساله، همسر بریتانیایی الاصل جمال الندک تاجر دبی است. وی در گفتگویی با HT، خود را به عنوان یک "خانه دار تمام وقت" توصیف می کند. این زوج سرشناس زمانی با هم آشنا شدند که هر دو در دبی تحصیل می کردند و اکنون بیش از سه سال است که ازدواج کرده اند.

سودی علاوه بر اینکه یک زن خانه دار ثروتمند است، به عنوان یک اینفلوئنسر نیز شناخته می شود ؛ حساب های اینستاگرام و TikTok او سبک زندگی مجلل او را به نمایش می گذارند. به عنوان مثال، در یک ویدیو، این زوج یک حلقه الماس را به قیمت یک میلیون دلار می خرند و دو میلیون دلار دیگر را در آثار هنری سرمایه گذاری می کنند و این میزان پول را در یک روز خرج می کنند.

زندگی در جزیره ای خصوصی

ویدیوی سودی النداک که ادعا می‌کند شوهرش یک جزیره کامل را خریده است ؛ در اینستاگرام به سرعت منتشر شده و در کمتر از یک هفته بیش از ۲.۴ میلیون بازدید رسیده است.

سودی در مورد این جزیره گفت: "این کاری بود که مدتی به دنبال انجام آن برای سرمایه گذاری بودیم و شوهرم می خواهد که من در ساحل احساس امنیت کنم و به همین دلیل آن را خریداری کرد."

سودی به دلایل حفظ حریم خصوصی و ایمنی از افشای مکان دقیق جزیره خودداری کرد، اما گفت که همسرش جمال ۵۰ میلیون دلار برای خرید جزیره هزینه کرده است.

واکنش های منفی کاربران به خرید این جزیره خصوصی

در گذشته، اینفلوئنسر متولد بریتانیا به دلیل آنچه که بسیاری آن را «خودنمایی» در رسانه‌های اجتماعی می‌خوانند، مورد انتقاد قرار گرفته است. زندگی او مملو از عکس‌ها و ویدیوهایی است که تعطیلات پر زرق و برق در خارج از کشور، شام‌های شیک، خرید از بوتیک‌های طراحان و سایر نکات اجمالی از سبک زندگی ممتاز او را نشان می‌دهد.

ویدئوی او از این جزیره خصوصی نیز با واکنش‌های منفی روبرو شد و برخی از بینندگان در صحت ادعاهای او تردید داشتند.

سودی در این باره گفت: "من نمی فهمم چرا این قدر از من انتقاد می شود، من دوست دارم سبک زندگی خود را با همه به اشتراک بگذارم."

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد