گوناگون

بهداشت موهايتان را جدي بگيريد

پارسینه: موارد زيادي هستند که در زيبايي انسان نقش دارند؛ از آراستگي ظاهري گرفته تا پيراستگي دروني اما مطلبي که مي‌خواهم به آن اشاره کنم،..

در مورد خانم‌هاست. معمولا خانم‌ها به‌خصوص خانم‌هاي شاغل، زمان زيادي روسري يا مقنعه به سر دارند و به همين دليل بايد به بهداشت موي خود بيشتر اهميت بدهند. خيلي از خانم‌ها به دنبال سشوار‌هاي قوي هستند تا به سرعت موهايشان را خشک کنند و وقت گرانبهايشان گرفته نشود! اما تحقيقات نشان داده براي استفاده از سشوار‌هاي ضعيف و قوي بايد زمان يکساني صرف کرد. بهتر است خانم‌ها از سشواري استفاده کنند که حرارت و صداي کمتري داشته باشد تا موهايشان صدمه نبيند.

ضمنا متخصصان پوست و مو مي‌گويند شانه کردن مو باعث ريزش آن نمي‌شود و روزانه
50 تا 100 تار موي مردم به‌طور طبيعي مي‌ريزد. آنها توصيه مي‌کنند موهاي خيس را شانه نزنيد و از شانه‌هايي استفاده کنيد که دندانه‌‌هايشان به موها آسيب نمي‌زنند.

براي جلوگيري از کم‌‌پشت شدن موها يا ريزش آنها بايد به نکته‌هاي بهداشتي توجه کرد زيرا موهاي سالم تاثير زيادي در زيبايي افراد دارند و بايد هر از گاهي آنها را تقويت کرد. البته يادمان باشد تغذيه نيز در اين امر بسيار مهم است و با تغذيه سالم مي‌توانيم از ريزش موهايمان جلوگيري کنيم.

ارسال نظر

  • حميد بهنامي

    باسلام به دوستان عزيزم بسيار عالي بود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد