گوناگون

تولد جم تی وی

شبکه تلويزيوني گروه موسيقي و سرگرمي عمومي،(General Entertainment an Music Group)در 1386 شروع به کار کرد. سعيد کريميان که در ويکي‌پديا از او به عنوان مدير سابق شبکه «ايرانيان» هم ياد شده،به همراه برادرش موسس و البته مدير شبکه جم‌تي‌وي است. علاوه بر اين دو برادر،بيشتر اعضاي خانواده کريميان در شبکه‌هاي جم مشغول فعاليت هستند که مي‌توان به سعيده کريميان،پريناز کريميان،ماهان کريميان،علي کريميان و ... اشاره کرد.

اين شبکه سرگرم کننده،ابتدا با يک کانال به نام جم موزيک تنها موسيقي پخش مي‌کرد،کم‌کم جم کلاسيکهم براي پخش سريال‌هاي عمدتا ترکي،راه‌اندازي شد. جم فعاليت‌هاي خود را گسترش داد تا جايي که امروزه ده کانال HD هم به مجموعه خود اضافه کرده است.

گفته مي‌شود جم در شهرهاي دبي،لندن،کوالالامپور،ارمنستان و لس‌آنجلس دفتر دارد و عجيب اينکه تا چندي پيش و قبل از ماجراي بازداشت دوبلورها،گويا در تهران هم دفتر داشته است. شعبه ايران جم علاوه بر ارتباط با دوبلورهاي ايراني،به نوعي دفتر جذب آگهي براي اين شبکه ماهواره‌اي هم بوده است.
جم‌تي‌وي در سال 85 در لندن و با سرمايه‌گذاري برادران کريميان تاسيس شد.

ارسال نظر

  • ساناز

    چرا ایران هیچ استراتژی درستی واسه مقابله با شبکه های بیگانه به کار نمیبره ؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد