گوناگون

وزیر ارشاد: تذکرات لازم به رسانه‌ها داده شد

پارسینه: در این هفته، چند مورد تخلف داشتیم که راجع به مراجع تقلید ومقام معظم رهبری نسبت‌هایی داده بودند و در مورد آمدن و یا نیامدن برخی کاندیداها نقل و قول‌های داشتند که تذکرات لازم داده شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود دقت بیشتری در نقل مطالب داشته باشند تا فضای کشور سالم باشد و نهادهای نظام تخریب نشوند.

سیدمحمد حسینی امروز (چهارشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه) پس از جلسه‌ی هیأت دولت، با اشاره به این‌که در جلسه‌ی امروز بنا بر این شد که تخلفات رسانه‌ها و روزنامه‌ها به‌طور علنی اعلام شود اظهار کرد: در این هفته، چند مورد تخلف داشتیم که راجع به مراجع تقلید ومقام معظم رهبری نسبت‌هایی داده بودند و در مورد آمدن و یا نیامدن برخی کاندیداها نقل و قول‌های داشتند که تذکرات لازم داده شد.

او با اشاره به این‌که در دو جلسه‌ گذشته، نشان هنری دولتی به بازیگران از جمله داریوش ارجمند و اکبر عبدی داده شد افزود: یک مصوبه مربوط به معافیت سینماگران نیز تصویب شده است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد