گوناگون

معرفی نامزدهای ریاست‌جمهوری یازدهم؛ دفتر اول سعید جلیلی

پارسینه: از جمله مسئولیت‌های اجرایی جلیلی می‌توان به دبیر و رایزن وزارت امور خارجه، مسئولیت میز آمریکا و معاون اداره اول آمریکا و تدریس در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) و دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

در مسیر انتخاب‌های بزرگ زندگی، شناخت صحیح و دقیق، اولین و مهمترین نیاز محسوب می‌شود؛ در این روزهای باقیمانده تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت مناسبی است تا با معرفی تفکرات و ایدئولوژی‌های هر نامزد انتخاباتی در مدیریت و باز کردن گره‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه، انتخابی آگاهانه و به دور از هیاهوهای تبلیغاتی نامزدها، سنگ محک مناسبی برای انتخابی درست فراروی شما قرار دهیم.

منتخب نیوز با معرفی کامل نامزدهای دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری، این فرصت را فراهم می‌نماید تا در کوران بحث‌های سیاسی و نقدهای درست و نادرست، اطلاعاتی صحیح و مناسب در خصوص بیوگرافی نامزدها، سوابق علمی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس آنها کسب نمایید؛ برای شناخت بهتر نامزدها تنها راه شناخت آگاهی از سوابق، شعارها، حرف‌ها و گفته‌های آنان برای تصمیم‌گیرى است.

شماره اول: دکتر سعید جلیلی

سعید جلیلی در سال 1344 در مشهد به دنیا آمد. دکترای خود را در سال 1378 در رشته علوم سیاسی گرایش جامعه شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) دریافت کرد. وی سابقه‌ای 18 ساله در وزارت امور خارجه دارد.

در زمان 8 سال دفاع مقدس به عنوان نیروی بسیجی بارها در جبهه‌های جنگ حضور یافت و چندین بار مجروح شد. در دی ماه سال 1365 دیده‌بان تیپ 21 امام رضا (ع) خراسان بود که در عملیات کربلای 5 پایش زخمی شد و در بیمارستان صحرایی منطقه شلمچه در پی نبود امکانات و وضعیت اورژانسی پای راست خود را از دست داد و به درجه جانبازی نایل آمد و پس از آن در واحد تدارکات لشکر به خدمت پرداخت.

از جمله مسئولیت‌های اجرایی وی می توان به دبیر و رایزن وزارت امور خارجه، مسئولیت میز آمریکا و معاون اداره اول آمریکا و تدریس در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) و دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد.

سعید جلیلی در حال حاضر به عنوان نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی ، دبیر شورای عالی امنیت ملی و مدیر بررسی‌های جاری دفتر رهبری مشغول به فعالیت است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص زندگینامه، سوابق، شعار و دیدگاه های این نامزد به صفحه سعید جلیلی در سایت منتخب نیوز مراجعه نمایید.

منبع: منتخب نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس

    وقتی آقای هاشمی به عنوان ریس جمهور بود ایشون به عنوان بسیجی در جبهه بود واقعا این بی انصافی نیست که آقای رفسنجانی رد شد

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد