گوناگون

فرود اضطراری هواپیمای ماهان در فرودگاه سیرجان

پارسینه: به دنبال نقص فنی در پرواز سیرجان - تهران با هماهنگی نیروهای عملیاتی فرودگاه سیرجان و هوشیاری خلبان هواپیمای BAE شرکت هواپیمایی ماهان، این هواپیما با 65 سرنشین به سلامت به زمین نشست.

محمد نخعی، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: روز گذشته - یکشنبه - برابر اعلام خلبان پرواز سیرجان - تهران مبنی بر نقص فنی در موتور چهارم هواپیمای BAE، این هواپیما دقایقی پس از پرواز به سلامت به فرودگاه سیرجان بازگشت.

نخعی افزود: هواپیمای چهار موتوره سیرجان - تهران ساعت 13 و 30 دقیقه عصر روز گذشته از فرودگاه سیرجان به سمت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد پرواز کرد اما پس از 16 دقیقه از پرواز موتور چهارم هواپیما دچار نقص فنی شد.

وی افزود: این هواپیما 65 مسافر را از سیرجان به سمت تهران منتقل می‌کرد که با تشخیص خلبان به سمت فرودگاه سیرجان تغییر مسیر داد و در نهایت با هماهنگی نیروهای عملیاتی فرودگاه سیرجان و هوشیاری خلبان هواپیمای BAE شرکت هواپیمایی ماهان به سلامت در فرودگاه سیرجان به زمین نشست.

نخعی گفت: پرواز جایگزین این هواپیما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ساعت 18 و 50 دقیقه وارد فرودگاه سیرجان شد و مسافران را در ساعت 19:30 به سمت تهران انتقال داد.

وی با اشاره به حضور به موقع تیم عملیاتی و امدادی فرودگاه سیرجان در این حادثه اظهار کرد: تحقیق درباره دلایل نقص فنی هواپیما ادامه دارد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد