گوناگون

اعلام سه روز عزای عمومی در پاکستان

پارسینه: تعداد شهدای فاجعه تروریستی دیشب پاکستان به هفت نفر و شمار مصدومان به چهار تن رسیده است. از امروز سه روز عزای عمومی در کویته اعلام شده است.

ابنا: گروه های تکریفی پاکستان هر روز به دنبال کشتار و قتل عام شیعیان این کشور هستند و از هیچ اقدام تروریستی برای رسیدن به این هدف ننگین خود فرو گذار نمی‏کنند.

شب گذشته ـ دوشنبه 24 تیرماه ـ سه ساعت پس از کشتن چهار خياط شيعه، به يک آبميوه فروشى واقع بر ميدان "خداداد" شهر کويته يورش بردند که آنجا نیز شماری را شهید و زخمی کردند.

مصدومان به سرعت به بيمارستان "بولان" این شهر انتقال داده شدند. حال برخی مصدومان وخیم اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ابنا، در این حمله تروریستی که توسط لشکر جنگوی صورت گرفت، سه شهروند پاکستانی شهيد و سه تن دیگر نیز زخمى شدند.

گفتنی است عوامل جنایتکار سپاه صحابه دیشب با حمله به یک خیاطی در شهر "کویته" مالک شیعه این محل و دو تن دیگر را به شهادت رساندند.

این خیاطی در خیابان "مسجد" این شهر قرار دارد و مالک مغازه به نام «رضا حسین» و دو نفر دیگر به نام های «علی اکبر» و «محمد ادریس» به شهادت رسیدند. یک شهروند شیعه دیگر پاکستانی هم در این فاجعه تروریستی مجروح شد.

همچنین پیکر بی جان «حافظ عبدالوحید» مستبصر پاکستانی که سه روز قبل توسط عوامل سپاه صحابه ربوده شده بود و زیر شکنجه شدید این گروه وهابی به شهادت رسیده بود هم دیشب در یکی از خیابانهای کویته پیدا شد.

بدین ترتیب تعداد شهدای فاجعه تروریستی دیشب به هفت نفر و شمار مصدومان به چهار تن رسیده است.

طبق آخرین اخبار واصله، از امروز ـ سه شنبه 25 تیرماه ـ سه روز عزای عمومی در کویته اعلام شده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد