گوناگون

چرا مردم به حسن روحانی رای دادند؟

آرمان: نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه رئیس‌جمهوری جدید نفرات کارآمد و شناسنامه‌داری را برای حضور در کابینه به مجلس معرفی کرده است، گفت: آقای روحانی به واسطه حضوری مستمر و جدی در عرصه مدیریتی کشور، شناخت خوبی از مدیران برجسته دارد و به همین دلیل در طول مدتی که از ۲۴ خرداد گذشته است، توانست تیمی قوی و متخصص را برای خود تشکیل بدهد، این لیستی که در روز تحلیف به مجلس ارائه شد متشکل از افرادی است که باعث می‌شود تا بتوانیم به کابینه یازدهم اعتماد کنیم.

غلامرضا تاجگردون ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد به وجود آمدن هجمه‌هایی علیه وزرای پیشنهادی دولت بودیم که باید اینطور گفت که برخی عادت به تخریب و کارشکنی دارند. کلا نمی‌توانند فضا را فضایی آرام و به دور از اختلاف و تنش ببینند. به همین دلیل به خود این اجازه را می‌دهند تا با بهانه قرار دادن وزرای پیشنهادی، عملکرد رئیس‌جمهوری که با رای بالای ملت انتخاب شده است را زیر سوال ببرند. این در شرایطی است که همه جامعه به این نتیجه رسیده‌اند که اختلاف‌‌افکنی و حاشیه‌پردازی کشور را در این چند سال با بحران‌های متعددی روبه‌رو کرد و اصلا به این دلیل بود که به کاندیدایی رای دادند که با شعار اعتدال و تدبیر پا به عرصه انتخابات گذاشته بود.

تاجگردون با اشاره به بررسی گزینه‌های وزارت در دوشنبه هفته آتی اظهار داشت: آقای روحانی سنت‌شکنی کرد و اسامی را در روز تحلیف داد تا مجلس بتواند هر چه زود‌تر اسامی پیشنهادی را به رای بگذارد. به نظر من مجلس نشینان که واقعا دغدغه مردم را دارند، باید با در نظر گرفتن موقعیتی که کشور دچار آن شده است، وزرای پیشنهادی را با رای بالایی به وزارتخانه‌ها بفرستند تا آن‌ها بتوانند با قدرت بیشتری به رتق و فتق امور بپردازند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد