گوناگون

عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد/ میرزاده سرپرست شد

پارسینه: یک منبع آگاه نزدیک به هیئت امنای دانشگاه آزاد از عزل فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه و سرپرستی حمید میرزاده بر این دانشگاه خبر داد.

یک منبع نزدیک به هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ، با اعلام این خبر گفت: طی روزهای گذشته شش نفر از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد با تهیه صورتجلسه ای، فرهاد دانشجو را از ریاست دانشگاه آزاد عزل و حمید میرزاده عضو هیئت امنای این دانشگاه را به سرپرستی آن منصوب کردند.



در بخشی از این صورتجلسه آمده است: از زحمات علمی و مدیریتی دکتر فرهاد دانشجو در مدت ریاست بر دانشگاه آزاد تقدیر می شود اما با توجه به روی کار آمدن دولت جدید و وضعیت سیاسی جدید کشور و هماهنگی های بیشتر نیاز به تغییر و تحول در مدیریت این دانشگاه است.

به گفته این منبع آگاه در پایین صورتجلسه مذکور محل امضای آیت الله هاشمی رفسنجانی ، حجت الاسلام حسن خمینی، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، حمید میرزاده عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد صمدی یزدی عضو دیگر هیئت امنای این دانشگاه گنجانده شده است.

تاکنون توفیقی، میرزاده و صمدی یزدی صورتجلسه را امضا کرده اند این صورتجلسه به دفتر آیت الله خمینی، هاشمی و قاضی زاده رفته است چنانچه این 6 نفر این صورتجلسه را امضا کنند دو سوم رای هیئت امنا جمع و عزل صورت می پذیرد.

قرار است در اولین جلسه صورتجلسه مذکور به هیئت امنا برود.

ارسال نظر

  • سعید

    نام فرهاد دانشجو ، خاطرات خوبی را برای ما به یاد نمی آورد و رفتنش بسیار آرامش بخش است .

  • امير

    اگرچه اين عزل جنبه سياسي داره و بايد گفت دانشجو بسيار بهتر از جاسبي كار كرد اما تيم سياسي بايد با سياستهاي دولت هماهنگبشه و اين يك روند طبيعيه فقط اميدواره فرد جديد در افزايش حقوق، روند الحاق كاركنان و اعضاي هيات علمي به قانون كار و بقيه امور موفق عمل كنند

  • ناشناس

    پایان مدیریت خانوادگی و طایفه ای برادران دانشجو را تبریک میگوییم.
    امید است این مجموعه توسط افراد توانمند اداره شود.

  • حامی

    فقط دانشجو رو عشقه...
    خدایی مرده

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد