گوناگون

محمدعلی نجفی درگذشت عسگراولادی را تسلیت گفت

پارسینه: محمدعلی نجفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی یار دیرین انقلاب و حضرت امام (ره) را تسلیت گفت.

محمدعلی نجفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی یار دیرین انقلاب و حضرت امام (ره) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار دیرین انقلاب و حضرت امام(ره)، مبارز نام آشنای نهضت انقلاب اسلامی، مرحوم مغفور حاج حبیب‌الله عسگراولادی را صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم.

زندگی پرفراز و نشیب آن مرحوم، الگو گرفته از سیره سرور آزادگان و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بود و چه نیکو در نخستین روز از ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایستادگی در برابر ظلم، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این مجاهد نستوه و آزاده از همان نخستین روزهای شکل گیری نهضت اسلامی، همگام با حضرت امام خمینی (ره) در راه دشوار انقلاب گام برداشت و همواره از نزدیک ترین یاران امام و مورد اعتماد و وثوق ایشان بود و در این مسیر مخاطرات بسیاری را از سر گذراند. پس از انقلاب نیز از یاران نزدیک و مورد اعتماد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بود و مسئولیت های خطیری را عهده دار شد و طی سال های طولانی در جایگاه خدمت به محروم ترین اقشار میهن عزیزمان منشاء خدمات ماندگاری بود.

از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم و علو درجات الهی را برای آن مرحوم مغفورخواستارم. باشد که در ایام سوگواری سالار شهیدان با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا محشور شود.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد