گوناگون

ماجرای نامه اعتراض آمیز ستاد جوانان روحانی به او چه بود؟

روز نو : اعضای ستاد جوانان حسن روحانی در استان بوشهر نسبت به پافشاري وزير كشور بر گزينه نمايندگان اصولگرا براي استانداري اعتراض كرده و خواستار مداخله رئيس‌جمهور براي انتصاب وزيري نزديك به پيام 24 خرداد شدند.

در پي مصاحبه رحماني فضلي، وزير كشور مبني بر معرفي 6 استاندار جديد از جمله بوشهر در جلسه روز چهارشنبه هيات دولت، خبر رسيد پرونده گزينه اصولگراها از سوي وزارت كشور به دولت ارسال شده است.

وي در دولت هاشمي رفسنجاني به مدت 5 سال تصدي استانداري بوشهر را برعهده داشت و در ماه‌هاي اخير نيز توسط 3 نماينده اصولگراي بوشهر براي تصدي استانداري به وزير كشور معرفي شد.

اعضاي ستاد جوانان دكتر حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري در استان بوشهر در سومین نامه خود به دکتر روحانی، نسبت به پافشاري وزير كشور بر گزينه نمايندگان اصولگرا براي استانداري اعتراض كرده اند.

در بخشي از اين نامه آمده است كه «به صراحت می‌گوییم ما انتظار نداشتیم که وزیر کشور دولت تدبیر و امید وقعی به خواسته حامیان شما به ویژه اعضای ستادهای انتخاباتی‌تان نگذارد و با این بی‌توجهی ما را به جرم حمایت از شما مجازات کند و در عوض با انتصاب گزینه اول نمایندگان اصولگرای مخالف دولت، به آنان پاداش مخالفت دهد.»

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد