گوناگون

سخنرانی روحانی به زبان عربی در خوزستان

رئیس جمهور بخشی از سخنانش در جمع مردم اهواز را به عربی بیان کرد.

وی ادامه سخنان خود را به زبان عربی انجام داد و به اقشار و طوایف عرب منطقه خوزستان سلام و ارادت خود را ابراز کرد و گفت: خوشحالم که بین شما غیور مردان دیار خوزستان هستم. ما شجاعت شما را فراموش نمی‌کنیم.

رییس‌جمهور خطاب به مردم خوزستان گفت: شما شخصیت‌های بزرگی را به تاریخ تقدیم کرده‌اید و همچنین نمادهای ادبی و فرهنگی و دینی همچون دعبل خزایی،‌ ابی نواس و علی بن مهزیار را داشته‌اید.

روحانی همچنین گفت: شکی نیست که شما می‌توانید مشکلاتی که دارید پشت سر بگذارید، مشکلاتی که متأسفانه ایجاد شده است اما مطمئن باشید که ما در دولت جدید به همه آنچه که شما و قومیت‌ها اهمیت می‌دهید،‌ اهمیت خواهیم داد و این متضمن همان شعار ما در دولت جدید است.

رییس‌جمهور در سخنرانی خود به زبان عربی افزود: ما امروز خدا را شاکریم که توانسته‌ایم به شهر شما بیاییم، شما را زیارت و از چنین فرصت بزرگی استفاده کنیم. ان‌شاءالله بار دیگر به این شهر سفر خواهم کرد و از میزبانی شما متشکرم و دست تک تک شما را با محبت و گرمی می‌فشارم.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آذربایجان ها که زبان همه شون آذریه , فارسی صحبت میکنن اونوقت ,خوزستان که جزو قلمرو پارسیان همشیه بوده, لازم بوده این کار ؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    باعث تاسف فراوان...!
    ايشون بايد پاسدار زبان ملي ايرانيان باشند نه مروج زبانهاي بيگانه

  • حسین

    تعصب همیشه مملکت ما رو به عقب کشونده ولی متاسفانه جدیدا برخی فارسی زبانهای امروزه تعصب جاهلیت اعراب زمان قبل از اسلام رو پیش گرفتند...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد