گوناگون

یک روزنامه نگار اصلاح طلب: چرا کمر به نابودی دولت بسته اید؟

پارسینه: شما را چه شده است؟ کمر به نابودی دولتی بسته اید که توانست در کمتر از 5 ماه سایه سنگین تحریم را از روی این کشور بردارد،

پارسینه: اکبر منتجبی روزنامه نگار اصلاح طلب در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: این روزها دفاع از دولت و رییس جمهوری که به او رای دادی هزینه زاست. و این عجیب است.

هر روز هرزنامه ای به نام مقدس وطن منتشر می شود و کسی به او و آنها انتقادی ندارد که چرا لجن پراکنی می کنید و امید مردم را ناامید می کنید اما وقتی پرچم حمایت از کسی را که به او رای داده ای و برنامه هایش را پسندیده ای بر می داری، هیهات بلند می شود که « چه می کنی؟ وظیفه روزنامه نگار این نیست و آن است...»

نه کسی جرأت آن را دارد از پیروزی هسته ای سخن گوید و نه کسی از روحانی حمایت کند. روزنامه های موجود نیز زیر همین تخریب و انتقاد چمباتمه زده نظاره گرند. گویی فراموش کرده اند که پیش از انتخابات هر شب چه بر سرشان می آمد. هیهات!

شما را چه شده است؟ کمر به نابودی دولتی بسته اید که توانست در کمتر از 5 ماه سایه سنگین تحریم را از روی این کشور بردارد، با رییس جمهور امریکا پس از 30 سال گفتگو کند، درهای ایران را برای سرمایه گذاران باز کند، تورم فزاینده لحظه ای را مهار کند، آرامش اقتصادی را به جامعه برگرداند، امید را به تک تک مردم هدیه بدهد، و تدبیر را با انتخاب وزرای جسور و کاربلد سرلوحه خود قرار دهد.

ما کفران نعمت می کنیم؟ و تو آیا می دانی کیفر کفران نعمت چیست؟

شاید لیاقت ما این نباشد. شاید باید 24 خرداد اتفاق دیگری رخ می داد. و امروز کابوس جنگ برفراز سرمان بود و ما درگیر مرگ و زندگی بودیم. شاید برای عده ای آن پسندیده تر بود. هیهات!

ارسال نظر

  • یک شاهرودی

    کدام پیروزی هسته ای آقا؟ شما به این ترکمنچای میگی پیروزی؟

  • بیطرف

    یه عده حسودن خوش ندارن راحتی مردم رو ببینن توی توهمات غوطه ور شدن مردم رو سپر بلا میزارن
    هیهات

  • مشهدی

    اینها دنبال نابودی وجنگ هستند ولی مردم امنیت وآرامش می خواهند انشالله روحانی ودولتش موفق باشند وتند روها راه بجایی نبرند

  • ناشناس

    واقعا چرا ؟؟!!

  • Saeed Rad

    عمو اصلاح طلب بگو بله.. اینایی که گفتی این امیدهایی که دادی پس چرا ما نمیبینیمش؟ نکنه چشم برزخی داری؟
    راستی هشت سال دولت نهم و دهم رو روزنامه های زنجیره ای تخریب کردین مشکل نداشت نه؟ حالا یکی دو تا روزنامه میان نقد میکنن که البته هر روزم تذکر میگیرن دلتونو به درد آورد؟ بابا انصافتو..

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد