گوناگون

فرهنگیان بیشتر درصد مسافران نوروزی را تشکیل می دهند

پارسینه: سیاری در ادامه ستاد اسکان مناطق را خط مقدم معرفی کرد و افزود: خدمات و تلاش های اعضای فعال در ستاد اسکان فرهنگیان ستودنی است زیرا خدمت به فرهنگیان و سایر هموطنان را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی فرهنگیان کشور گفت: گزارش ناظرین غیر محسوس، دستگاههای نظارتی و نظر سنجی از میهمانان از طریق پیامک و رسانه حاکی از حسن عملکرد و رضایت میهمانان ازستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، فرشید سیاری در بازدید از ستادهای اسکان ناحیه یک و 2 بندرعباس، با ییان اینکه بار اصلی اسکان میهمانان نوروزی بر دوش ستاد اسکان فرهنگیان است افزود: در کل ستادهای اسکان میهمانان نوروزی فعال در کشور بار اصلی بر دوش ستاد اسکان فرهنگیان است.

وی بیان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان با برنامه ریزی مناسب و بجا ضمن اسکان میهمانان فرهنگی سایر میهمانان نوروزی را نیز پوشش داده است.

دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه درصد بیشتر مسافران را فرهنگیان تشکیل می دهند اظهار کرد: با توجه به وسعت خانواده بزرگ فرهنگیان نقش آموزش و پرورش در اسکان مطلوب و جلب رضایت میهمانان فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز و مسافرت بسیار مهم است.

سیاری در ادامه ستاد اسکان مناطق را خط مقدم معرفی کرد و افزود: خدمات و تلاش های اعضای فعال در ستاد اسکان فرهنگیان ستودنی است زیرا خدمت به فرهنگیان و سایر هموطنان را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

دبیر ستاد اسکان میهمانان نوروزی فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه تکریم میهمانان شعار اصلی ستاد اسکان است افزود: تمام میهمانان فرهنگی که در مدارس پذیرش می شوند تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

وی در پایان با اشاره به اسکان مهمانان نورزی در فضاهای ستاد فرهنگیان کشور گفت: تا روز دهم 871هزارو 864خانوار، چهار میلیون و 403 هزارو 771 نفر و 10 میلیون و 369 هزارو 205 نفر روز در سراسر کشور توسط ستاد فرهنگیان اسکان داده شده اند.

ارسال نظر

  • اموزگار خراسان رضوي

    با سلام فقط اسكانش به اسم فرهنگيان تمام مي شود.

  • ناشناس

    ضمن تشکر از زحمات : اوسال وضعیت رزرو اینترنتی اسکان مناسب نبود از تعداد کمی از مدارس در این سیستم استفاده شده بود و از همه بدتر تهران بود

  • ناشناس

    این فرهنگیان بهترین شغل را دارن همش هم دارین غر میزنن.
    کار آسان و حقوق خوب و تعطیلات به راه...

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد