گوناگون

مفاسد اقتصادی به حربه دشمن علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده است

پارسینه: هر کدام از فاسدان اقتصادی که از ایران فرار می کنند، در چند کشور خارجی جا دارند و تحت حمایت حکومت آنها قرار می گیرند.

به گزارش پارسینه ؛مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون مساله ای که دشمنان بر روی آن دست گذاشته اند، مفاسد اقتصادی در ایران است.

سردار خسرو عروج دوشنبه شب در آیین وای مادرم به مناسبت دهه اول فاطمیه در هیات محبان الزهرای سمنان، تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی گمان می کنند می توانند از مفاسد اقتصادی به عنوان مدرکی موجه علیه انقلاب اسلامی بهره گیری کنند.

وی افزود: هر کدام از فاسدان اقتصادی که از ایران فرار می کنند، در چند کشور خارجی جا دارند و تحت حمایت حکومت آنها قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من مفسدان اقتصادی مدتها قبل از سوی دشمنان انتخاب شده اند، افزود: دشمنان روی مفسدان اقتصادی ایران از مدتها قبل کار می کنند.

عروج ادامه داد: مفسدان اقتصادی به قدری سالوس نمایی دارند که بعضی از آنها حتی با لباس بسیج، پیش از این در ایران مورد تقدیر قرار گرفته اند.

وی با اشاره به نا آرامی ها در کشورهای منطقه، اضافه کرد: تمام لشکرهای نظامی اسلام امریکایی، فرماندهی واحد دارند و در واقع با فرماندهی متمرکز عملیات غیرمتمرکز را در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: این گروه های نظامی در آفریقا، سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورها، از سلاح های مشترک استفاده می کنند و این نکته نشان می دهد یک فرمانده دارند.

عروج با اشاره به تناقض آرمان و عمل گروه های نظامی اسلام قلابی در کشورهای منطقه، افزود: این گروهک ها به خیال خود قبله و حکم شرعی برای جنگ دارند، ولی علیه سلطه گران کشورهای خود قیام نمی کنند.

وی تصریح کرد: شرایط این گروه های نظامی با نام های الداعش، النصره، جیش العدل، التوحید و ... طوری است که با وجود اینکه اهل تسنن هستند، هیچ نامی از کشته هایشان نمی آورند و هیچ جسدی را تشییع نمی کنند.

وی ولایت مطلقه فقیه را سد محکم در برابر ترفندهای مختلف دشمنان نظام اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمن اعتراف دارد که در تمام جبهه ها علیه ایران می تواند به نتیجه برسد مگر در جبهه ولایت فقیه.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تمام تلاش دشمن در روش های مختلف، برای این است که تفکر امام خمینی(ره) که اکنون توسط رهبر معظم انقلاب در دنیا تزریق می شود، از ریشه بزند.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد