گوناگون

روایت آرمان از افشای تخلفات میلیاردی در دولت احمدی نژاد

پارسینه: روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 24 آذر در تشریح تیتر یک از قول محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نوشت: تخلفاتی در دولت قبل در حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری اتفاق افتاد که با همکاری های دادستان تهران در حال پیگیری و بازگرداندن اموال به صندوق بازنشستگی کشوری هستیم.

این روزنامه با اشاره به عنوان کمترین حق خانواده امام، آورد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز با اشاره به اعلام نامزدی آیت الله سیدحسن خمینی و واکنش های تند و بی اخلاقی های مخالفان وی گفت: «اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین حق خانواده امام و حتی یک شهروند عادی است ولی می بینید که چگونه با این یادگار ارزشمند برخورد می کنند.»
نامه 5 نماینده درباره مرتضوی، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: سعید مرتضوی برای مراسم اربعین به کربلا رفت و این یعنی خروج از مرزهای کشور. پس از انتشار خبر سفر قاضی سابق و متهم امروز بود که این سوال در اذهان شکل گرفت که متهم هم می تواند از مرز خارج شود؟ که سخنگوی قوه قضائیه روز یکشنبه درباره آن توضیح داد و دیروز هم احمد توکلی، الیاس نادران، علیرضا محجوب، حسین دهدشتی و نادر قاضی پور از نمایندگان مجلس به رئیس دستگاه قضا نامه ای سرگشاده نوشتند.
این روزنامه عنوان تفکیک جنسیتی به تور ها می رسد؟، پوشش داد که نحوه ی بازتاب این خبر به این شرح است: هر چند برنامه تورهای گردشگری که شهروندان را به کویر مرنجاب می برد به حالت عادی بازگشته است، اما سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان تنها یک ماه فرصت دارد تا نسبت به آنچه« ساماندهی تورهای گردشگری» خوانده می شود اقداماتی انجام دهد، وگرنه ممکن است تفکیک جنسیتی به تورهای گردشگری برسد یا اینکه برنامه تورها برای سفر به کویر لغو شود.
روزنامه آرمان با درج عنوان وزیر بیکاران و کارگران هستم، می نویسد: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما نیازمند تلاش های گسترده تری در حوزه ایجاد اشتغال هستیم، گفت: من خودم را وزیر بیکاران و کارگران می دانم.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «جدایی اصولگرایان سنتی از تندروها»، «دکتر محمدرضا تاجیک: اجازه نمی دهیم یک اصولگرا سرلیست اصلاح طلبان باشد» و «شیخ قدرت الله علیخانی: احمدی نژاد دیگر تمام شد» پرداخت و در ستون سرمقاله عنوان «فصلی جدید در روابط ایران و عربستان» به قلم داوود هرمیداس باوند را به چاپ رساند.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    پاکترین دولت تاریخ آنوقت ناراحت میشود اگر راجع بهشون نقد صادقانه انجام شود....

  • احمد

    با هوچی گری و زدن تهمت و افترا چگونه در اخرت جوابگو خواهید بود کجای مطلب شما فساد احمدی نزاد است که افشا کنید وای بر تهمت زنندگان.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد