گوناگون

استاد علوم سیاسی: حضور حداکثری مردم سبب انتخاب افراد اصلح‌تر می‌شود

پارسینه: استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان گفت: بدون شک حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز -7 اسفند ماه- سبب گزینش افراد بهتر و اصلح‌تری خواهد شد.

عنایت الله یزدانی درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: مهمترین بحثی که در خصوص انتخابات داریم، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است که خوشبختانه تجارب گذشته نشان داده این حضور در همه انتخابات نظام اسلامی چشمگیر بوده است.

وی افزود: بدون شک حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند سبب گزینش افراد بهتر و اصلح‌تری خواهد شد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان گفت: اگر بخواهیم با نگاه شرعی و حقوق شهروندی به بحث انتخابات نگاه کنیم، در این برهه زمانی حساس حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد، چرا که در این روزها شاهدیم که در فضای بین المللی و در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای هجمه گسترده‌ای علیه انتخابات 7 اسفند صورت می‌گیرد که هدف آنها دلسرد کردن مردم از رفتن در پای صندوق‌های رأی است.

یزدانی اضافه کرد: هرچه این حضور گسترده‌تر باشد، توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد و باری دیگر نظام جمهوری اسلامی از این حضور بر خود خواهد بالید.

وی درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: این مجلس به دلیل اینکه وظیفه تعیین بالاترین شخص مملکت را دارد به همین دلیل مردم برای شرکت در انتخابات این مجلس باید جدیت زیادی از خود نشان دهند چرا که هرچه نمایندگان با آرای بیشتری به مجلس بروند، احساس مسؤولیت بیشتری خواهند کرد و از پشتگرمی خاصی در پیگیری حقوق مردم برخوردار می‌شوند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه اصفهان ادامه داد: وقتی نمایندگان با آرای بیشتر به مجلس بروند، از حق الناس که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند، بهتر مراقبت خواهند کرد و در امور هوشمندانه‌تر عمل می‌کنند.

یزدانی درباره اهمیت داخلی این حضور، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات سبب همدلی مردم با دولت و نظام اسلامی می‌شود و نیروهای داخلی نیز از وحدت و انسجام خاصی برخوردار می‌شوند و همیشه مردم ثابت کرده‌اند که حمایت از نظام جزء وظایف ذاتی شان است

ارسال نظر

  • غدیر

    بهاین ناستاد بفرمایید اصلح تر غلطه همون اصلح یعنی کسانی که صلاحیت بیشتری دارند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد