گوناگون

بیت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پیروزی روحانی را تبریک گفت

بیت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پیروزی روحانی را تبریک گفت

پارسینه: بیت شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی با ارسال پیامی ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم، پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار «پارسینه»، بیت شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی با ارسال پیامی ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر مردم، پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت.

متن کامل پیام بیت ایشان به شرح زیر است:

برادر بزرگوار، جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی

رییس جمهور منتخب ملت ایران

بدینوسیله انتخاب شایسته مجدد جنابعالی با پشتوانه رای بسیار بالای ملت ایران به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می کنم.

بر خود لازم می دانم که مراتب سپاس و شکرگذاری خود را به پاس مشارکت بی نظیر مردم در این انتخابات و خلق یکی از بزرگ ترین حماسه های سیاسی تاریخ ایران اعلام دارم. بی تردید این حماسه بزرگ محصول درایت مقام معظم رهبری و هوشمندی و موقعیت شناسی ملت مبارز و قهرمان ایران است.

پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره پرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که بر خلاف تمام القائات و توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه خدمتگذاران ایران اسلامی

بیت شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی

بیت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پیروزی روحانی را تبریک گفت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد