گوناگون

مراسم يادبود همسر امام توسط دفتر مقام معظم رهبري در سوريه برگزار شد

دفتر مقام معظم رهبري در سوريه شنبه شب مراسم يادبود همسر حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را در مصلاي حرم مطهر حضرت زينب (س) برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا از دمشق، در اين مراسم که بعد از فريضه نماز برگزار شد، نمايندگان مراجع عظام، اساتيد و طلاب حوزه هاي علميه، کارگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران در سوريه و صدها تن از زوار ايراني شرکت داشتند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد "محمود شيرازي ارفع" مسئول بعثه مقام معظم رهبري در سازمان حج و زيارت در سخناني ضمن تسليت رحلت همسر امام، ايشان را فردي مدير، مدبر و يار باوفاي امام دانست.
وي همسر صبور و با استقامت امام راحل (ره) را از شخصيتهايي توصيف کرد که با تحمل مشقات زياد امام را مساعدت نمود تا نهال انقلاب اسلامي ثمر دهد.
شيرازي، همسر امام را يار ديرين بنيانگذار انقلاب اسلامي، حامي فداکار انقلاب و رهرو صديق ولايت فقيه و مقام معظم رهبري برشمرد.
به گفته مسئول بعثه مقام معظم رهبري در سوريه، ياد بانو ثقفي براي زنان انقلاب اسلامي سرچشمه آگاهي، بيداري، پويايي و مقاومت در مسير حفظ آرمانهاي بلند امام راحل (ره) و دفاع از ارزشها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي خواهد بود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد