گوناگون

سخنگوی جبهه پایداری:برخی به دنبال سوء استفاده از وضعیت اقتصادی كشور هستند

پارسینه: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تشریح موقعیت سیاسی اقتصادی كشور اظهار داشت:متاسفانه برخی افراد سعی دارند با مطرح كردن خود و متهم كردن دیگران از وضعیت اقتصادی كشور سوء استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دكتر كامران باقری لنكرانی یكشنبه شب درحاشیه همایش موقعیت بدر در جمع خبرنگاران شیراز افزود:درست است كه كشورمان در شرایط اقتصادی با مشكلاتی مواجه است اما نباید از این مشكلات برای منافع تبلیغاتی بهره جست و انواع اشكال و ایراد را به نظام اسلامی وارد كرد.

وی افزود: به جای ایراد گرفتن و بزرگ كردن مشكلات اقتصادی باید به فكر ارائه راه حل برای برون رفت از این مشكلات باشیم.

لنكرانی گفت: خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل كشور بسیار بالاست و ما می توانیم از نقاط ضعف دشمنان برای رفع مشكلات خوداستفاده كنیم ودراین زمینه شاهد تحولات خوب هم در كشور بوده ایم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ما در شرایط كنونی و در سال های گذشته به این درجه از بلوغ فكری و سیاسی رسیده است كه بین دلسوزی برای انقلاب و سوء استفاده تبلیغاتی تفاوت قایل باشد و كسانی كه با تبلیغات سوء و بزرگ كردن مشكلات اقتصادی قصد انجام تبلیغات و جمع آوری آرای مردم درانتخابات بعدی رادارندبدانند كه مردم به این نوع طرز تفكر، رای نخواهند داد.

وی گفت : از طرز سخن گفتن و نوع ایرادهایی كه مطرح می شود مشخص است كه كسانی كه قصد بزرگ نمایی مشكلات رادارند،كینه های چندین ساله ازانقلاب ودلسوزان نظام به دل دارند و شرایط كنونی را برای عقده گشایی و بروز این كینه ها مناسب دیده اند .

وی بر لزوم پرداختن به اقتصاد مقاومتی و استفاده از نظرات اندیشمندان اقتصادی برای رفع مسایل و مشكلات تاكید كرد و گفت: اقتصاد مقاومتی ، زمینه استفاده از نقاط ضعف دشمنان برای تقویت اقتصاد بومی را فراهم می كند.

لنكرانی بیان كرد: مقاومت ملت ایران سالیان سال است برای جهانیان ثابت شده است و اقتصاد مقاومتی نقطه رسیدن به پیروزی است.

وی گفت:همان گونه كه رهبرمعظم انقلاب نیز تاكید كردند ما در شرایط شعب ابی طالب قرار نداریم بلكه در موقعیت بدرهستیم، در شعب ابی طالب مسلمانان مجالی برای حركت نداشتند اما درموقعیت بدر توانستند از نقاط ضعف دشمنان استفاده كنند.

همایش 'موقعیت بدر' را جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دانشگاه شیراز برگزار كرد

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد