گوناگون

جاده قزوین- الموت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه الموت شرقی با بیان مطلب فوق افزود: در حال حاضر روند خوبی در منطقه از لحاظ مباحث زیرساختی انجام می‌شود و ما نیز پیگیر حل مشكلات هستیم.

وی ادامه داد: در همین هفته دولت بیش از 20 پروژه در الموت به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی در مورد جاده قزوین- الموت- تنكابن و گاز منطقه تصریح كرد: با پیگیری‌هایی كه انجام شده خوشبختانه نتایج خوبی نیز به‌دنبال داشته است كه اختصاص 400 میلیارد تومان برای راه و 100 میلیارد تومان برای گاز نشان از این موضوع است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر تحرک خوبی در این دو مقوله شاهد بوده‌ایم و بر همین اساس با پیگیری‌های استاندار محترم معاون محترم عمرانی ایشان و نمایندگان مردم، پروژه جاده الموت به قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا واگذار شد كه از هر لحاظ مجهز است و بر اساس توافقات انجام شده تا سه سال آینده این پروژه عظیم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود الموت را مهد بزرگان، فرهیختگان و نخبگان دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های منطقه الموت استفاده كامل شود برای مثال با وجود گیاهان دارویی فراوان احداث یک شهرک گیاهان دارویی یكی از ضروریات منطقه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه كرد: تلاش ما بر این است كه بر وعده‌های كه به مردم می‌دهیم عمل كنیم و عزم و اراده مسوولان استان نیز بر این بوده است كه كمبودها با پیگیری‌های بیشتر حل شوند.

وی در پاسخ به سوال یكی از حاضران مبنی بر شهرستان شدن الموت گفت: شهرستان شدن یک منطقه باید براساس شاخصه‌هایی كه وزرات كشور تعیین می‌كند باشد. ما در خود استان در این مورد بحث داریم و چرا كه تعداد بخش‌ها و شهرستان‌های ما نسبت به كل كشور در وضعیت خوبی قرار ندارد ولی با این وجود ما در منطقه 20 روستای قابل تبدیل به شهر را داریم كه این موضوع را با وزیر كشور در میان خواهیم گذاشت.

لازم به ذكر است؛ در این سفر حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین، محمد رضا صفری رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان، هدایت الله صفری رئیس كمیته امداد استان، محرمعلی گروسی بخشدار الموت شرقی و جمعی از مدیران منطقه وی را همراهی می‌كردند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد