گوناگون

آخرین لحظات خاکسپاری شهید سلیمانی از زبان رفیق ۳۵ ساله‌شان + فیلم

آخرین لحظات خاکسپاری شهید سلیمانی از زبان رفیق ۳۵ ساله‌شان + فیلم

پارسینه: صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله جنایت‌کارانه آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این ویدیو آخرین لحظات وداع و خاکسپاری شهید سلیمانی از زبان رفیق ۳۵ساله‌شان را می‌بینید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

  • ناشناس

    قاسم سلیمانی همیشه از مردم ایران ، به عنوان مردمی نجیب و وفادار نام می برد ، مردمی که سوای مذهب و قومیت و فرهنگ و تفکر سیاسی مردم ایران بودند و از فاصله انداختن بین مردم و جدا کردن مردم ، دسته بندی کردن مردم ناراحت بودند . در فضای مجازی فیلم های پخش می شود ، که خانمی مراجعه کرده به اداره ای ، ماموران آن اداره در حالی که تصویر بزرگی از قاسم سلیمانی بر روی دیوار اداره اشان نصب کرده بودند ، به یک خانم شهروند توهین می کردند . مگر این قاسم سلیمانی بود که خم می شد و پای مادر شهید را بوسه می زد ، مگر نه این قاسم سلیمانی بودکه برای هموطنانش گذشت و بخشش می خواست . مگر نه این قاسم سلیمانی بود که اعتقاد داشت به عنوان یک سرباز جانش را برای امنیت مردم فدا می کند ، اگر قرار هست که تصویر و تندیس قاسم سلیمانی وسیله ای برای ریاکاری و توهین به خواهران و برادران قاسم سلیمانی باشد ، تقاضا داریم تندیس ها و عکس ها قاسم سلیمانی را از خیابان و ادارات و معابر جمع کنید .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد