گوناگون

ادامه رويه لغو رواديد ميان ايران و ديگر کشورها

پارسینه: وی اضافه کرد: لغو روادید میان ایران و بخشی از کشورها انجام شده اما در این باره باید نظر برخی سازمان های دیگر را تأمین کنیم البته حرکت ما در این رویه رو به جلوست.

وزیر امور خارجه گفت: رویه لغو روادید میان ایران و دیگر کشورها همچنان ادامه دارد.
علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در پایان جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت لغو روادید که قرار بود میان ایران و 60 کشور دنیا انجام شود ، افزود: این رویه ای است که آن را آغاز کرده ایم اما این طور نیست که بتوانیم آن را یک شبه انجام دهیم.
وی اضافه کرد: لغو روادید میان ایران و بخشی از کشورها انجام شده اما در این باره باید نظر برخی سازمان های دیگر را تأمین کنیم البته حرکت ما در این رویه رو به جلوست.
صالحی درباره پیگیری حقوقی شهدای هسته ای نیز گفت: پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران تشکیل کنوانسیون بین المللی است همان طور که برای دیپلمات ها وجود دارد تا دولت هایی که اقدام به کاری شیطانی و غیر انسانی می کنند طبق آن مجازات شوند.
وی درباره همکاری دیگر کشورها و نهادهای بین المللی در این باره گفت: باید در این باره تلاش کنیم و ما هم داریم کارمان را انجام می دهیم.
صدا و تصویر دارد

منبع:واحد مركزي خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد