گوناگون

"جریان انحرافی به باجه خدمات خودپرداز نظام سلطه تبدیل شده است"

پارسینه: دولت نباید در چنین شرایط بحرانی اقدامی انجام دهد که تورم لجام گسیخته و قیمت کالاها افزایش پیدا کند و لذا نباید سنگر اقتصاد مقاومتی را ترک کند چرا که برون رفت از همه فشارها و تحریم ها، با مقاومت و ایستادگی میسر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس جایگاه ریاست جمهوری در کشور را در معرض طمع دشمنان توصیف کرد و گفت: جریان انحرافی با دور شدن از گفتمان اصولگرایی به باجه خدمات خودپرداز نظام سلطه تبدیل شده است.

در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 دی) مجلس شورای اسلامی احمد علی مقیمی در نطق میان دستور خود، گفت: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد مقاومتی است و ایشان ضمن اینکه امسال را به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند، خواستار توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی با هدف ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن شدند و دولت باید به تعهدات خود در قبال تولید داخلی پایبند باشد.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا درمجلس شورای اسلامی افزود: دولت نباید در چنین شرایط بحرانی اقدامی انجام دهد که تورم لجام گسیخته و قیمت کالاها افزایش پیدا کند و لذا نباید سنگر اقتصاد مقاومتی را ترک کند چرا که برون رفت از همه فشارها و تحریم ها، با مقاومت و ایستادگی میسر است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از جمله انقلاب های استثنایی در دوره معاصر به شمار می رود که درعمر 33 ساله خود هر ساله تحت هر شرایطی خود را در معرض قضاوت مردم قرار می دهد و به برکت بصیرت مردم، همه انتخابات با حضور حداکثری آحاد ملت همراه بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: حضور مردم نشان از پایه های اعتقادی عمیق مردم به انقلاب اسلامی است و ملت ما واهمه ای از تهدیدها و یاوه گویی ها ندارد و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را با قدرت برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در قانون اساسی، ریاست جمهوری از جایگاهی رفیع برخوردار است و طبیعتا این مقام در معرض طمع دشمنان قرار دارد و همواره انتخابات یک روزنه طمع برای دشمنان بوده و سعی دارند بر انتخابات تاثیر بگذارند و پیش بینی می شود فتنه سبز 2 را با کلیدواژه انتخابات آزاد در سر داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: جریان انحرافی به دلیل دور شدن از گفتمان اصولگرایی و تبدیل شدن به باجه خدمات خودپرداز نظام سلطه، مساله دیگری است و جریان نفاق با استفاده از فتنه و انحراف در برابر گفتمان انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

وی گفت: جریان اصلاحات با دو رویکرد در انتخابات آینده به چینش نیروها دست زده است؛ اول گروه فتنه و برانداز که امکان حضور نخواهند داشت و شعار تحریم انتخابات سر می دهند و گروه دوم که به شعار فتح سنگر به سنگر معتقد است به خاطر آن که پیکر نیمه جان جنبش اصلاح طلبان نابود نشود، در قالب اپوزیسیون قصد ترک صحنه را ندارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: این جریان خاکستری اصلاحات نفاقی خزنده و طرحی برنامه ریزی شده با هدف جمع آوری هیزم برای آتش سوزی در فرصت مناسب است و لذا از متولیان اجرایی و نظارتی می خواهم که پایش عمیق و جدی این جریانات را در نظر داشته باشند.

مقیمی عنوان کرد: این گروه اعلام می کردند که معصومین هم باید دقت نظر داشته باشند تا از انحراف آنها جلوگیری شود و ولایت فقیه را وکالت فقیه تعریف کردند و دستاورد هسته ای ملت ایران را به مدت دو سال به تعویق انداختند و در راستای اهداف آمریکا، اسرائیل و نظام سلطه رفتار کردند.

وی با بیان این که چنین روشی ملت ایران را تقدیم نظام سلطه و استکبار می کند، اضافه کرد: از دوستان اصولگرای خود بصیرت و وحدت عملی را خواستارم.

مقیمی با اشاره به گزارش مهندس باهنر در جلسه غیرعلنی مجلس مبنی بر عدم واریز مبلغ مورد اشاره به خزانه خواستار پیگیری آن شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نمایندگان به تصور خود جلوی اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را گرفته اند، غافل از این که قانون فوق در حال اجرا است و دولت رسما ارز مبادله ای را 2450 تومان تصویب می کند و بدون هیچ محاسبه ای قیمت کالاها دو برابر می شود.

وی با بیان این که مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها بی سروصدا انجام گرفت، افزود: گرانی بیداد مِ کند و اگرچه بخشی از آن به دلیل تحریم ها است اما بخشی از آن به بی کفایتی و ناکارآمدی و بی برنامگی مدیران است و لازم است اقدامات فوری انجام شود.

وی یادآور شد: شاید برخی می خواهند اینگونه باشد که اعتراضات مردمی صورت گیرد تا آنها به برنامه و هدف خود برسند و لذا باید روشنگری و مراقبت کرد.

مقیمی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: حال که به ماه های پایانی دولت نزدیک می شویم، سفارش دلسوزانه آن است که با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی و رقابت های انتخاباتی گروه های سیاسی، مراقبت، عقلانیت و مسئولیت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهید.
منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد