گوناگون

دانش‌آموزی که به زندگی بازگشت +عکس

دانش‌آموزی که به زندگی بازگشت +عکس

پارسینه: چندی پیش مریم از بیمارستان مرخص شد و به خانه بازگشت و هم‌اکنون در خانه تحت درمان است تا هرچه سریع‌تر بتواند به مدرسه بازگردد.

مریم باباخانیان همان دانش‌آموزی است که در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دانش‌آموزی، به کما رفت.

وی از زمان حادثه یعنی از 29 مهرماه در بخش ICU بیمارستان گلستان اهواز بستری بود و در این مدت پزشکان او بارها تا آستانه ناامیدی از پیشرفت وضعیت او پیش رفتند اما در جدال بین مرگ و زندگی، پیروزی از آن مریم شد و او پس از دو ماه، از کما خارج شد.



چندی پیش نیز مریم از بیمارستان مرخص شد و به خانه بازگشت و هم‌اکنون در خانه تحت درمان است تا هرچه سریع‌تر بتواند به مدرسه بازگردد.

تصویر زیر علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری را نشان می‌دهد که به عیادت مریم باباخانیان، در منزلشان رفته است.

کریمیان ضمن دلجویی و آرزوی سلامتی برای مریم باباخانیان، از نزدیک در جریان درمان و روند بهبودی وی قرار گرفت و صبر و بردباری خانواده وی را ستود.

وی از آمادگی آموزش و پرورش برای جبران عقب ماندگی درسی مجروحان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌‌آموزی خبر داد و افزود: در حال حاضر سلامتی و بازگشت به وضعیت طبیعی مصدومان در اولویت است و پس از آن تلاش برای بهبود وضعیت درسی آنان، صورت می‌گیرد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد