گوناگون

"رئیس‌جمهور می‌خواهد درباره هدفمندی یارانه‌ها با مجلس سخن بگوید"

پارسینه: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس تصمیم می‌گیرد، گفت: رئیس‌جمهور می‌خواهد در یک جلسه غیرعلنی درباره هدفمندکردن یارنه‌ها با نمایندگان گفت‌گو کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس تصمیم می‌گیرد، گفت: رئیس‌جمهور می‌خواهد در یک جلسه غیرعلنی درباره هدفمندکردن یارنه‌ها با نمایندگان گفت‌گو کند.

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس، گفت: درخواست رئیس‌جمهور در جلسه آتی هیئت رئیسه بررسی خواهد شد تا هماهنگی‌ها لازم درباره حضور ایشان در مجلس فراهم شود.

وی با بیان اینکه هدفمندکردن یارانه‌ها و بررسی مسائل اقتصادی کشور علت درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در مجلس بوده است، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد درخواست رئیس‌جمهور برای حضور در جلسه غیرعلنی مجلس باشد.

نماینده مردم طرقبه با بیان اینکه اشکالی به حضور رئیس‌جمهور در مجلس وارد نیست، تاکید کرد: در این جلسه رئیس‌جمهور نظرات خود را مطرح و نظرات نمایندگان را نیز استماع خواهد کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد