گوناگون

"جلسه چمران با رییس‌جمهور، خصوصی می‌ماند؟"

پارسینه: مهدی چمران با بیان اینکه انتخابات پیش‌روی شوراها در تهران و ری بر اساس نظر مجلس به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، گفت: بنابراین یک شورای شهر تشکیل خواهد شد و در نتیجه یک شهردار برای مجموعه یکپارچه تهران و ری معرفی می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انشاء‌الله «ری» از تهران جدا نمی‌شود، گفت: دستور توقف موقت انتصاب شهردار ری صادر شده و این پرونده در آینده به یکی دیگر از شعب دیوان عدالت اداری خواهد رفت و این رای دائمی خواهد شد.

مهدی چمران با بیان اینکه انتخابات پیش‌روی شوراها در تهران و ری بر اساس نظر مجلس به صورت یکپارچه برگزار می‌شود، گفت: بنابراین یک شورای شهر تشکیل خواهد شد و در نتیجه یک شهردار برای مجموعه یکپارچه تهران و ری معرفی می‌شود.

وی درباره جلسه احتمالی با رییس‌جمهور هم گفت: زمان این جلسه هنوز معلوم نشده است. اجازه بدهید این مسائل خصوصی نزد من و رییس‌جمهور باقی بماند.

چمران ادامه داد: شورای شهر تهران درخواست جلسه‌ای از ریاست‌جمهوری نداشته و از این دست ملاقات‌ها بین من و رییس‌جمهور به‌صورت روتین انجام می‌شود که در آن نه تنها موضوع ری، بلکه از سیر تا پیاز مسائل مختلف بررسی می‌شود.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا اعضای شورای شهر هم در جلسه مربوط به جدایی ری با رییس‌جمهور حضور خواهند داشت؟ به ایسنا گفت: هنوز مشخص نیست، ممکن است اعضای شورا هم در این جلسه حضور یابند و یا حتی خودشان به صورت مستقل دیداری با رییس‌جمهور داشته باشند.

پاسخ چمران به چند سوال انتخاباتی

اگر اصولگراها «اصول‌گرا» باشند، باید به یک کاندیدای واحد برسند

چمران در ادامه این گفت‌وگو به چند سوال انتخاباتی هم پاسخ داد و ضمن خودداری از اظهارنظر درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا با توجه به تعدد کاندیداهای اصولگرایان، این جناح به یک کاندیدای واحد خواهد رسید؟ گفت: اگر «اصول‌گرا» باشند، طبعا باید به یک کاندیدای واحد برسند.

وی در پاسخ به سوالی درباره نتیجه نهایی تشکیل ائتلاف ۱+۲ با حضور قالیباف، ولایتی و حدادعادل نیز اظهار کرد: ممکن است در ایام پیش‌رو چندین ائتلاف این‌چنینی تشکیل شود و پس از بحث و بررسی، ان‌شاءالله به تعداد کاندیداهای کمتری خواهیم رسید.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد