گوناگون

"هنوز آیین نامه ی نظارت بر رفتار نمایندگان تکمیل نشده است"

پارسینه: موسی غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت تدوین آیین‌نامه نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، گفت: هنوز این آبین نامه به طور کامل تدوین نشده است.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه ۱۸ گزارش در این هیات وجود دارد، افزود: تعدادی از گزارش‌های موجود در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شده که نتیجه این بررسی‌ها نشان می‌دهد حق با نمایندگان مجلس بوده است.

موسی غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت تدوین آیین‌نامه نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، گفت: هنوز این آبین نامه به طور کامل تدوین نشده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۸ گزارش در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در دست بررسی است.

وی درباره بررسی این گزارش‌های ارسالی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در میان این گزارش‌ها برخی فاقد مهر و امضا بوده و تعدادی هم از ارزش اطلاعاتی برخوردار نیستند که در این میان گزارش‌های فاقد مهر و امضا بررسی نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بیشتر این گزارش‌ها مردمی است، تاکید کرد: با بررسی تعدادی از این گزارش‌ها به نظر می‌رسد تعدادی از آنها به دلیل رقابت‌های انتخاباتی ارائه شده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه بیشتر گزارش‌های موجود در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارزش بررسی ندارد، یادآور شد: ما تمام این گزارش‌ها را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کنیم اما در کل این گزارش‌ها آن‌گونه که از آن به عنوان پرونده نمایندگان در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان صحبت می‌شود، متفاوت است.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، ادامه داد: تعدادی از گزارش‌های موجود در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شده که نتیجه این بررسی‌ها نشان می‌دهد حق با نمایندگان مجلس بوده است.
منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد