گوناگون

باهنر: اصلاً کاندیدا نمی‌شوم

پارسینه: محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین شما را به عنوان نامزد نهایی انتخابات برگزیده و قصد دارد به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کند؟ اظهار داشت: شورای مرکزی "جام" بحثی درباره نامزدی من در انتخابات داشتند، اما بنده موافقت نکردم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین انتخابش از سوی شورای مرکزی این تشکل به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را یک‌طرفه عنوان کرد و گفت: هیچ قصدی برای حضور در این انتخابات ندارم.


محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین شما را به عنوان نامزد نهایی انتخابات برگزیده و قصد دارد به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کند؟ اظهار داشت: شورای مرکزی "جام" بحثی درباره نامزدی من در انتخابات داشتند، اما بنده موافقت نکردم.

پیشتر آقای بهادر‌ولی زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفته بود در آخرین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به اتفاق آرا مصوب شد محمدرضا باهنر به عنوان کاندیدای قطعی جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به جبهه پیروان خط امام(ره)ورهبری، ائتلاف 1+2و دیگر اضلاع اصولگرایان معرفی شود.


آقای باهنر می گوید در ماههای آینده هم نظرش درباره نامزدی در انتخابات تغییر نمی کند

همچنین جبار کوچکی‌نژاد دیگر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز به می‌گوید این شورا خواستار نامزدی محمدرضا باهنر در انتخابات ریاست جمهوری است چراکه "وی بسیار برنامه‌ریز‌و قدرتمند در‌ اجرا و مدیریت است".

اما حالا‌ محمدرضا باهنر‌دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در‌گفتگو با خبرگزاری‌ تسنیم تأکید‌ می‌کند: "نظر شورای‌ مرکزی جامعه اسلامی مهندسین درباره نامزدی بنده در انتخابات ریاست جمهوری مشورتی نبوده و به صورت یکطرفه تصمیم گرفته شده است".

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین درپاسخ به این سوال که هیچ امکانی برای حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری و یا تغییر نظر در ماه‌های آینده نیست، گفت: نه اصلاً؛ بنده هیچ قصدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد