گوناگون

وقتی معاون خود را رئیس‌جمهور می‌خواند!

پارسینه: در حالی‌ که چند ساعت تا مراسم ادای سوگند رئیس‌ جمهوری آمریکا و معاون وی باقی مانده است، معاون «باراک اوباما» در جمع هوادارانش گفت که افتخار می‌کند رئیس‌جمهور آمریکا هستم. وقتی معاون خود را رئیس‌جمهور می‌خواند!

خبرگزاری رویترز، در شرایطی که چند ساعت تا برگزاری مراسم تحلیف و ادای سوگند «باراک اوباما» و «جوزف بایدن»، معاون وی، زمان باقی مانده است، بایدن در بین هواداران خود در ایالت «آیووا» گفت: افتخار می‌کنم که رئیس‌جمهور آمریکا هستم.

رویترز با اشاره به این مطلب ادامه داد که آیا یک اشتباه لفظی بایدن بوده است یا اینکه نشانه این بوده که بایدن می‌خواهد در مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ شرکت کند؟

تماشاچیان پس از شنیدن این حرف بایدن خندیدند و هورا کشیدند و «بئو بایدن» پسر بایدن که دادستان کل «دیلاور» است، صحبت‌های پدرش را قطع کرد و به جمعیت گفت که پدرش اشتباه کرده است.

بایدن که معروف به گاف دادن در دوران مبارزات انتخاباتی است، پس از آنکه خود را رئیس‌جمهور آمریکا خواند، سریع جمله اش را اصلاح کرد و گفت: افتخار می‌کنم که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا هستم اما بیشتر از آن افتخار می‌کنم که معاون «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، هستم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد