گوناگون

هنوز نامه رسمی بودجه، به مجلس نیامده

پارسینه: سخنگوی هیات رییسه مجلس احتمال داد که لایحه بودجه 92 هفته آینده تقدیم مجلس شود و گفت: تاکنون نامه و خبر رسمی به مجلس در مورد زمان تقدیم لایحه بودجه به مجلس ارائه نشده است.

عبدالرضا مصری در خصوص زمان تقدیم لایحه بودجه به مجلس با توجه به اظهارات ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری مبنی بر اینکه بودجه یکشنبه هفته آینده 6 اسفند به مجلس تقدیم می‌شود، گفت: تاکنون در این رابطه خبر رسمی به ما ارائه نشده است.

وی در عین حال گفت: البته ما خبرهایی داریم که بودجه در دولت نهایی و بسته شده است که ان‌شاءالله هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه زمان دقیق تقدیم لایحه بودجه به مجلس را نمی‌دانیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون نامه رسمی از دولت به ما نرسیده است ما نمی‌دانیم بودجه در چه روزی از هفته آینده به مجلس ارائه خواهد شد.

مصری همچنین گفت که حتی اگر رییس مجلس در زمان ارائه لایحه بودجه به دلیل سفر در صحن علنی حضور نداشته باشند، بودجه به نواب رییس تقدیم می‌شود چون بودجه به مجلس داده می‌شود و نه رییس مجلس.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد