گوناگون

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به هشتگ «گله‌مندم اما رأی می‌دهم»

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به هشتگ «گله‌مندم اما رأی می‌دهم»

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس در قانون اساسی ما چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت جایگاه رفیع و صلاحیت‌های مهمی دارد. مجلسی که از پشتوانه قوی برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهمی را هم اخذ کند.

به گزارش ایرنا ، هادی طحان نظیف، پس از بازدید از فرآیند اخذ رای در حسینیه ارشاد در تفسیر "انتخاب قوی ایران قوی" گفت: این مردم همیشه دشمنان و بدخواهان خودشان را مایوس و دلسرد کرده‌اند. این مردم همواره قدردان شهدایی هستند که جان عزیزشان را فدای آرمان‌های مردم، نظام و انقلاب کرده‌اند و ما حتما باید قدردان یکایک این عزیزان باشیم.

طحان نظیف اعلام کرد: من وقتی امروز وارد حسینیه ارشاد شدم و ازدحام جمعیت را دیدیم خدا را شکر کردم که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و سرنوشت‌ خود و فرزندانشان برایشان مهم است.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا یک مجلس قوی می‌تواند تصمیمات قوی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی بگیرد. من روز گذشته که در جمع رسانه‌های بین‌المللی که از من سوال کردند عنوان کردند که مجلس قوی می‌تواند تصمیمات مهم بگیرد.

سخنگوی شورای نگهبان یادآور شد: مجلس در قانون اساسی ما چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت جایگاه رفیع و صلاحیت‌های مهمی دارد. مجلسی که از پشتوانه قوی برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهمی را هم اخذ کند بنابراین به سهم خودم قدردانی می‌کنم از مردم که حضور پیدا می‌کنند و برایشان مهم است و دشمن را مایوس می‌کنند و برای آینده خودشان و فرزندانشان تصمیم می‌گیرند.

طحان نظیف درباره هشتکی ایجاد شده در فضای مجازی میان مردم با این عنوان که «گله‌مندم اما رای می‌دهم» گفت: نخست اینکه تک تک مسئولان باید قدردان این مردم باشند. وقتی در چنین روزهایی با این همه انگیزه و نشاط حضور پیدا می‌کنند. ادامه دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار