گوناگون

مخالفت نمایندگان با محدود کردن عکاسان پارلمانی

پارسینه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس پس از بحث و مذاکره چند ساعته پیرامون ماده یک این طرح که حضور تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها را محدود می‌کرد، در نهایت به این نتیجه رسیدند که تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یابند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس پس از بحث و مذاکره چند ساعته پیرامون ماده یک این طرح که حضور تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها را محدود می‌کرد، در نهایت به این نتیجه رسیدند که تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یابند.

بر اساس پیشنهاد کمیسیون تدوین آیین‌نامه قرار بود تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها به جز تصویربرداران و عکاسان صداوسیما و خانه ملت، فقط یک ساعت اول آغاز جلسه علنی مجلس اجازه داشته باشند در صحن علنی مجلس حضور یابند اما پس از ارائه پیشنهادات موافق نمایندگان مبنی بر تداوم حضور عکاسان و فیلمبرداران مجلس در نهایت به این نتیجه رسید که فیلمبرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یافته وبه تهیه فیلم و عکس بپردازند.

بر اساس مصوبه مجلس، تصویربرداری اعم از فیلم و عکس از جلسات مجلس تداوم خواهد یافت.

از 217 نماینده حاضر در جلسه، 118 رای موافق، 45 رای مخالف و 13 رای ممتنع، اصل ماده یک طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس از این طرح حذف شد.

به این ترتیب عکاسان و فیلمبرداران طبق روال فعلی در مجلس حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد