گوناگون

جلیلی:

عقب‌ماندگی ۸ ساله پیش از دولت شهید رئیسی باید جبران شود

عقب‌ماندگی ۸ ساله پیش از دولت شهید رئیسی باید جبران شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: عقب‌ماندگی ۸ ساله‌ پیش از دولت شهید رئیسی که به اذعان خودشان به رشد صفر و منفی منجر شده بود، باید جبران شود.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در جمع مردم مرکز خراسان جنوبی در مصلی بیرجند اظهار کرد: خدا را سپاس می گویم که در شهر خودم در جمع شما مردم صمیمی و پرشور حضور پیدا کردم.

وی گفت: از هنرهای ملت ایران است که حوادث را تبدیل به حماسه می‌کنند. ما چندی پیش حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور عزیز و منتخب مردم خراسان جنوبی را داشتیم، ولی ۲۰ روز پیش در سه خرداد مردم بیرجند در تشییع پیکر ایشان حماسه آفریدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم در تندباد حوادث نه تنها متوقف نمی‌شوند بلکه آن را تبدیل به حماسه می‌کنند که شهدای ما مصداق این سخن هستند و علمایی چون تهامی ها، عارفی ها، دکتر شکوهی، معتمدی و گنجی‌ها که از این دیار بودند، نشان دادند چه موفقیت‌هایی را می‌توان برای کشور به ارمغان آورد.

جلیلی اضافه کرد: امروز در ادامه یک راه ناتمام هستیم مسیری که با قدرت باید به سمت هدف‌های حداکثری و به سمت قله حرکت کنیم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار