گوناگون

مجید انصاری: شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است


مجید انصاری: شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اتفاقا شرکت نکردن بدترین نوع رأی دادن است چرا که بهرحال امروز دو گزینه وجود دارد.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، مجید انصاری به سوالاتی درخصوص افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ داد.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه در مقایسه با میزان مشارکت در روز ۸ تیر در همین بازه زمانی افزایش یافته است.

انصاری گفت که افزایش مشارکت به نفع توسعه پیشرفت کشور و در مجموع به نفع ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز درباره توئیت عباس عبدی مبنی بر افزایش میزان مشارکت در انتخابات تا ظهر امروز، گفت: من شخصا خبر خاصی ندارم، اما مشاهداتم از صف‌ها این است که مشارکت پر شور است و تعداد زیادی از جوانان و اقشار مختلف را مشاهده می‌کنم که با شور و شوق حضور پیدا کردند.

وی گفت: امیدوارم تا شب همچنان این صف‌ها پرشورتر باشد و مردم حضور پیدا کنند و کسانی که به هر دلیلی و به حق، انتقاداتی داشتند و اشکالات و انتقاداتی دارند یا مردد بودند و نیامدند، علی‌رغم همه حقی که به آن‌ها میدهیم به این نکته عنایت کنند که با نیامدن هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

انصاری گفت: اتفاقا شرکت نکردن بدترین نوع رأی دادن است چرا که بهرحال امروز دو گزینه وجود دارد. بین این دو گزینه دو فرد نیستند، بلکه طرزتفکر در نوع حکمرانی، تعامل دنیا، اقتصاد، فرهنگ، برخورد با مردم، جوانان و زنان و اداره کشور است.

این چهره سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: در هر صورت دو تفکر است، کسانی که در مرحله اول نیامدند باید بدانند با نیامدنشان ممکن است عملا به تفکری رای داده باشند که نمی‌پسندند.

انصاری خاطرنشان کرد: انشالله با آمدنشان راه توسعه کشور را هموارتر کنند و رییس جمهور منتخب با پشتوانه همین مردم گام‌هایی بردارد و موانعی که مانع توسعه کشور و ایجاد امید در نسل جوان شده را بردارند و وضع ایرانم ان و حال و روزمان بهتر شود.

این عضو مجمع تشخیص در پاسخ به این سوال که «افزایش مشارکت به نفع کدام یک از داوطلبین خواهد بود؟» گفت: به نفع ملت ایران و ایران، گفتن از کاندیدای خاصی پای صندوق تخلف قانون است، اما تصور می‌کنم انتخاب مردم ایران توسعه و پیشرفت کشور است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار