گوناگون

جمالی پور گزینه استانداری تهران کیست؟

جمالی پور گزینه استانداری تهران کیست؟

هدایت الله جمالی پور بعنوان گزینه قطعی استانداری تهران معرفی شده است.

به گزارش ماهنامه سراسری میدان آزادی از میان گزینه های مطرح شده برای تصدی استانداری تهران نام هدایت الله جمالی پور برای انتصاب بیشتر به چشم می خورد و بر اساس شنیده ها در وزارت کشور از گزینه های قطعی برای استانداری تهران یا البرز است.

هدایت الله جمالی پور در کارنامه خود مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، مشاور استاندار گلستان، سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، نماینده استانداری خراسان جنوبی در کمیته امنیت داخلی شورای‌عالی امنیت ملی، سرپرست معاونت اجرایی و مدیر امور اداری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دبیر اجرایی ستاد ملی برگزاری هفته پژوهش کشور، رئیس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران دیده می‌شود.

او پیش از این در دولت حسن روحانی استاندار قزوین بود و قبل از آن هم به مدت 6 سال معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری بوده است.

جمالی پور در مدت فعالیت خود از بهترین فرمانداران شهرستان ری محسوب می شود که از او به نیکی یاد می کنند و در دوره استانداری قزوین اقدامات موثری انجام داد. که می توان به ساخت بیمارستان، توسعه کشاورزی و صنعتی، مدیریت آب، حمایت از سرمایه گذاران و احداث و بهره برداری از 1000 پروژه بوده است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد