گوناگون

ایده انتقال پایتخت که رئیس جمهور آن را مطرح کرد امکان‌پذیر است؟

ایده انتقال پایتخت که رئیس جمهور آن را مطرح کرد امکان‌پذیر است؟

رییس جمهور به تازگی گفته بهتر است پایتخت را به جنوب کشور ببریم. او درباره مشکلات درست می‌گوید، اما آیا راه حل همین است؟ انتقال پایتخت؟

به گزارش پارسینه؛ رییس جمهور به تازگی گفته بهتر است پایتخت را به جنوب کشور ببریم. او درباره مشکلات درست می‌گوید، اما آیا راه حل همین است؟ انتقال پایتخت؟ این اولین بار نیست که دولت می‌خواهد پایتخت را جا به جا کند اما این جا به جایی نیاز به سرمایه زیادی دارد و در حالی مطرح می‌شود که ایران هنوز نتوانسته در صنایع نفت و گاز جنوب سرمایه‌گذاری کافی انجام بدهد!

سال‌ها است نمی‌توانیم سرمایه کافی برای رشد صنایع جنوب فراهم کنیم و مردم مناطق جنوبی مانند بلوچستان در محرومیت زندگی می‌کنند. حالا چطور می‌توان زیرساخت‌های لازم را برای زندگی میلیون‌ها نفر در این منطقه فراهم کرد؟

انتقال سازه‌های بزرگ کارخانه‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای زندگی کارگران و کارمندان سرمایه زیادی نیاز دارد همچنین این جمعیت باید قانع شوند که برای  زندگی به جنوب بروند! معلوم نیست این صحبت‌های رییس جمهور چقدر بر اساس مطالعه و برنامه‌ریزی گفته شده اما چنین ایده‌هایی بسیار بزرگند. این گزارش را در این باره ببینید. 

 

حجم ویدیو: 3.82M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو
منبع: عصر ایران

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    فقط حرف حرف حرف !!! جناب قالیباف دین خود را ادا فرمودن !!! باز خار در گلو تکرار شد !!! بای بای ما که دیگه رفتیم حوصله حرف زدن و عمل نکردن نداریم

  • shahriar

    عروس نمیتونست برقصه می گفت زمین کجه .......

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد