گوناگون

رئیس جمهور: صدای حق‌طلبی مردم ایران را به گوش جهان می‌رسانم

رئیس جمهور: صدای حق‌طلبی مردم ایران را به گوش جهان می‌رسانم

پزشکیان پیش از سفر به نیویورک ابراز امیدواری کرد که در نشست مجمع عمومی سازمان ملل صدای حق‌طلبی مردم ایران را به گوش حاضران برساند.

به گزارش پارسینه به نقل از دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از سفر به نیویورک برای حضور در نشست سالانه سازمان ملل متحد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی برای جنگ قائل نیست و هر نقطه‌ای که دلش بخواهد را بمباران می‌کند. رژیم صهیونیستی برای هر اقدام جنایتکارانه خود یک بهانه و توجیه می‌آورد. ما از جایگاه سازمان ملل می‌توانیم برای تبیین حقایق جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بهره ببریم.

وی افزود: ایران ما بسیار امن‌تر از آن چیزی است که غربی‌ها در رسانه‌های خود به تصویر کشیده‌اند. البته این بدان معنا نیست که ما مشکل نداریم، ایران برای همه ایرانیان است چه کسانی که داخل کشور هستند و چه کسانی که خارج از کشور هستند، امیدوارم در این سفر بتوانم با روئسای کشورهای مختلف در موضوعات گوناگون در زمینه اقتصادی و سیاسی و صلح جهانی گفت‌وگو داشته باشم.

پزشکیان ادامه دارد: سازمان ملل متحد یکی از سازمان‌های بسیار مهم و دستاورد بزرگ بشریت است. حضور همه روسای جمهور دنیا در آنجا بیشتر برای ایجاد صلح و آرامش و حفظ کره خاکی که در آن زندگی می‌کنیم و حل مشکلات و اختلافات در آن است.

رئیس‌جمهور تأکید کرد: اگر این سازمان، وظیفه و رسالت خود را به درستی انجام دهد، نباید دیگر کشوری پیدا شود که به خاطر قدرت، تکنولوژی و علمی که دارد بقیه قدرت‌ها و کشورها را بتواند هرچقدر که دلش خواست بمباران کند و بکشد. مردم، زنان و کودکان و بیمارستان‌ها و خانه‌ها را هدف قرار دهد و هرجا را که هدف قرار داد به‌ عنوان محل تروریست‌ها معرفی کند.

رئیس قوه مجریه خاطرنشان کرد: متأسفانه خبردار شدیم در شهرستان طبس یکی از معادن دچار مشکل شده است و عده‌ای جان خود را از دست داده‌ند بنده از همین جا به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم. من با وزرای کشور، بهداشت و صمت صحبت کردم تا هر اقدامی که لازم است برای این عزیزان به فوریت انجام شود. خصوصاً به وزیر صمت تأکید کردم باید استانداردها به نحوی افزایش پیدا کند که دیگر این وقایع تکرار نشود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد