گوناگون

روز یکشنبه، تصمیم‌گیری در مورد بودجه سه دوازدهم در مجلس

پارسینه: ک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه بررسی و تصویب بودجه سه دوازدهم به احتمال زیاد روز یکشنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد گفت که احتمالا جلسات مجلس تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا اظهار کرد: مجلس در روز یکشنبه 20 اسفند بررسی لایحه سه دوازدهم طرح را در دستور کار دارد که بعد از تصویب کلیات در خصوص میزان مبلغ بودجه سه دوازدهم تصمیم‌گیری می‌کند.

وی توضیح داد: در صورتی که بررسی‌ها درمورد میزان بودجه سه دوازدهم در جلسه روز یکشنبه به اتمام نرسد ممکن است ادامه بررسی‌ها به جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده کشیده شود در غیر این صورت طبیعتا مجلس در دو روز دیگر کاری خود در روزهای 22 و 23 اسفند روال کاری عادی‌اش را طبق دستور هفتگی ادامه می‌دهد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی پیشنهادات نمایندگان هفته آینده تشکیل خواهند شد گفت: با توجه به اینکه در هفته جاری بیشتر نمایندگان در حوزه انتخابیه بودند طبیعتا دفاع آنها از پیشنهاداتشان در مورد لایحه بودجه 92 به هفته آینده موکول می‌شود.

سبحانی‌نیا در مورد برگزاری جلسات مجلس در آخرین هفته اسفندماه گفت: روال کاری مجلس بدین صورت است که تا 27 اسفند تعطیلی ندارد و تطیلات‌اش از 28 اسفند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد برگزاری جلسه علنی در روز 27 اسفند هیات رییسه هفته آینده تصمیم‌گیری می‌کند ولی طبیعتا به دلیل در دستور کار قرار گرفتن بررسی لایحه بودجه کمیسیون‌ها تا آخرین روز 27 اسفند جلسات خود را برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد