گوناگون

دلجویی نماینده رهبر انقلاب از خانواده جانباختگان معدن+فیلم

دلجویی نماینده رهبر انقلاب از خانواده جانباختگان معدن+فیلم

حجت الاسلام مروی برای دلجویی از خانواده های داغ دیده حادثه معدن طبس وارد این شهر شد

به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان، وارد طبس شد.

بنابر روایت تسنیم، از جمله برنامه‌های مروی در این سفر، دیدار با مسئولان شهرستان جهت اطلاع از آخرین وضعیت حادثه و همچنین دیدار و دلجویی از خانواده‌های جانباختگان و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به آنان است.

نماینده رهبر انقلاب در جمع مسئولان طبس گفت: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدیده معدن طبس منتقل کنم.

او گفت: بنده از طرف رهبر انقلاب برای جویا شدن از احوال خانواده‌های محترم معدن طبس ماموریت یافتم، ایشان همان روزهای ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی نمودند و اندوه عمیق خودشان را از این واقعه غمبار و تلخ ابراز کردند و به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تاکیدات مختلف از طرف ایشان انجام شد. اما باز دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد. دیروز فرمودند بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم و تسلیت رهبر انقلاب را به خانواده‌ها عرض کنم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد