گوناگون

دو معیار حمایت جامعه روحانیت از کاندیداها

پارسینه: همانطور که در امور دینی، مذهبی، شرعی مسئولیت داریم باید در مسائل مرتبط با انتخابات نیز دخالت داشته باشیم. به نظر من اگر جامعه روحانیت کنار بکشد گناه کار است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا مطلبی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که چرا جامعه روحانیت مبارز در امور و مسائل مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری فعالیت دارد اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز مسئولیت بالایی دارد بخصوص اینکه برخی از مردم ممکن است فکر کنند روحانی چون روحانی است نباید در مسائل سیاسی و اجتماعی شرکت کند که این تصور اشتباهی است.

وی در ادامه افزود: همانطور که در امور دینی، مذهبی، شرعی مسئولیت داریم باید در مسائل مرتبط با انتخابات نیز دخالت داشته باشیم. به نظر من اگر جامعه روحانیت کنار بکشد گناه کار است.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خصوص معیارهای جامعه روحانیت در خصوص حمایت از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: معیارهای زیادی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه به ولایت نزدیک باشد و در جامعه نیز مطرح باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت مبارز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد