گوناگون

حداد عادل: هم‌سن هاشمی بودم کاندیدا نمی شدم

پارسینه: عضو ائتلاف 2+1با بیان اینکه نظرسنجی هایی که تاکنون در مورد ائتلاف پیشرفت ارائه شده قابل استناد و به پیشنهاد این ائتلاف نبوده است، گفت: در آینده نزدیک سازوکاری برای چگونگی انجام ائتلاف میان کاندیداهای ائتلاف سه گانه تعیین می شود و کاندیدای نهایی بر اساس این نظرسنجی انتخاب خواهد شد.

عضو ائتلاف 2+1 با بیان اینکه نظرسنجی هایی که تاکنون در مورد ائتلاف پیشرفت ارائه شده قابل استناد و به پیشنهاد این ائتلاف نبوده است، گفت: در آینده نزدیک سازوکاری برای چگونگی انجام ائتلاف میان کاندیداهای ائتلاف سه گانه تعیین می شود و کاندیدای نهایی بر اساس این نظرسنجی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر غلامعلی حداد عادل در نشست خبری خود که صبح امروز در محل خبرگزاری فارس برگزار شد در پاسخ به این سئوال که در نظرسنجی هایی که تاکنون صورت گرفته است نسبت اعضای ائتلاف پیشرفت نسبت به یکدیگر چگونه است و آیا رقابت میان این گروه تنگاتنگ است یا اختلاف آرا چشمگیر بوده است، گفت: تاکنون چون نظرسنجی های به سفارش ائتلاف سه گانه نبوده در مورد آن اظهار نظرنمی کنم.

وی افزود: ائتلاف سه گانه در یک سازوکاری جداگانه که در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد ، نظرسنجی انجام خواهد داد و هر کدام از اعضای این ائتلاف که در این نظرسنجی بیشترین رای را داشت انتخاب می شود.

حداد عادل با بیان اینکه تنها نظرسنجی ملاک و معیار انتخاب کاندیدای نهایی نیست، تصریح کرد: ملاک های دیگری در کنار نظرسنجی برای انتخاب کاندیدای نهایی ائتلاف پیشرفت در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که دبیر ائتلاف سه گانه گفته است تا نیمه اردیبهشت یعنی قبل از ثبت نام کاندیدای نهایی ائتلاف سه گانه مشخص می شود خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع هنوز تصمیم گیری نشده است و ممکن است کاندیداها ثبت نام بکنند و بعد از ثبت نام کاندیدای نهایی انتخاب شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که اخیرا قالیباف و ولایتی در اظهارنظر اخیرشان گفته اند که مشکلات اقتصادی موجود و همچنین مشکلات سیاست خارجی و تحریم ها را می توانیم در مدت دوسال و یا در مدت کوتاه حل کنیم آیا این کار عملی است اظهار داشت: شک نداریم که باید مشکلات اقتصادی موجود حل شود اما شاید نتوانیم پیش بینی کنیم که در چه مدت می توان این مشکلات را حل کرد.

وی ادامه داد: مهم این است که با تصمیم گری ها و جهت گیری های صحیح نسبت به رفع آنها اقدام کنیم اما نمی توان برای رفع آن زمان تعیین کرد.

همچنین حداد عادل در پاسخ به این سئوال گفته شده است که آقای هاشمی در روزهای نزدیک به ثبت نام کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد توصیه شما به ایشان چیست گفت: توصیه باید زمانی صورت گیرد که طرف مقابل حاضر به شنیدن آن باشد و به آن توجه کند.

عضو ائتلاف سه گانه خاطرنشان کرد: اگر من در سن و سال هاشمی بودم نامزد نمی شدم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد