گوناگون

کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات هنوز منتفی نیست

پارسینه: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت که این فراکسیون همچنان بر کاندیداتوری علی لاریجانی اصرار دارد اگرچه وی هنوز برای کاندیداتوری به جمع‌بندی نرسیده است.

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت که این فراکسیون همچنان بر کاندیداتوری علی لاریجانی اصرار دارد اگرچه وی هنوز برای کاندیداتوری به جمع‌بندی نرسیده است.

بهروز نعمتی با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت پیش از جلسه علنی مجلس،‌گفت: در این جلسه پیرامون بحث انتخابات و تعدد کاندیداها مباحثی مطرح شد و فضای جلسه همانند گذشته به سمتی بود که به دنبال وحدت اصولگرایان باشیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه قرار بر این شد که ملاقات با علما توسط اعضای فراکسیون ادامه داشته باشد، ضمن اینکه ما از کاندیداهای مختلف هم دعوت خواهیم کرد و در جلسات مشترک با آنها مذاکراتی خواهیم داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات هنوز منتفی نیست، تصریح کرد: البته فعلا نظر ایشان بر این است که وارد عرصه نشود و ایشان هنوز در این رابطه به جمع‌بندی نرسیده اما فراکسیون بر کاندیداتوری ایشان اصرار دارد و ما امیدواریم که ایشان هر چه زودتر به جمع‌بندی مثبت برسند.

نعمتی یادآور شد: در جلسه صبح امروز فراکسیون در خصوص مساله سوریه نیز بحث‌هایی مطرح شد و اینکه ظاهرا از طریق اردن به مخالفین و تروریست‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

این عضو شورای مرکزی رهروان ولایت با اشاره به اظهارات علی لاریجانی در جلسه صبح امروز این فراکسیون،‌ تصریح کرد: در این جلسه در خصوص مسائل اخیر بوستون و اتفاقاتی که در آمریکا افتاده بحث‌هایی مطرح شد و آقای لاریجانی گفتند آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که موقعیت جدیدی برای خود ایجاد کنند و جهت‌گیری آنها هم علیه مسلمانان است و آنها به دنبال این هستند که با این موضوع مثل یازده سپتامبر علیه مسلمانان موضع‌گیری کنند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد