گوناگون

آمادگی سپاه برای تامین امنیت انتخابات

پارسینه: سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در «همایش تبیین راهكارهای خلق حماسه سیاسی در سال 92» در جمع بسیجیان شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت اظهار داشت: تبیین حماسه سیاسی بر همگان تكلیف است و در این راستا باید بصیرت لازم را كسب نمائیم.

سپاه نیوز: معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انتخابات امن مایه افتخار نظام است و نیروهای سپاه و بسیج برای هر شرایطی آمادگی ایجاد امنیت مقتدارنه در انتخابات آینده را دارند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در «همایش تبیین راهكارهای خلق حماسه سیاسی در سال 92» در جمع بسیجیان شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت اظهار داشت: تبیین حماسه سیاسی بر همگان تكلیف است و در این راستا باید بصیرت لازم را كسب نمائیم.

وی با اشاره به برنامه‌های استبكار جهانی در تحمیل سلطه خود بر ملل جهان افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید كه نظام سلطه برای دستیابی به اهداف استكباری خود، به‌دنبال پایان بخشیدن به حاكمیت دینی و ایجاد یك نظم حاكمیتی غیر دینی در جهان بود.

سردار سپهر با تأكید بر نقش ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه حضور آحاد مردم توانست محاسبات و نقشه های نظام سلطه را نقش برآب كند و طبیعی است در چنین حالتی آمریكا به دنبال تحمیل هزینه های سنگین ، فشارها و تحریم‌های اقتصادی برای ایجاد خلل در زندگی مردم ایران اسلامی باشد.

معاون هماهنگ كننده نماینده ولی فقیه در سپاه، در تشریح اقدامات خصمانه آمریكا در قبال ایران اسلامی اظهار داشت: هرآنچه كه استكبار جهانی در راستای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران می توانست انجام دهد تاكنون انجام داده است و این حضور مردم در عرصه‌های مختلف بود كه آنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناكام گذاشته است.

وی ادامه داد: استكبار جهانی هنوز درصدد ایجاد خلل در اراده و عدم حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب است چرا كه امروز ایران اسلامی به الگوئی تمام عیار برای تمام ملل آزاده جهان و نمودی از تجلی حاكمیت دینی تبدیل شده است.

سردار سپهر تصریح كرد: خاكریزهای مقابله با استكبار جهانی امروز در سواحل مدیترانه و مناطق استراتژیك و تحت سلطه آمریكا استقرار یافته است و همین موضوع استكبار جهانی را نگران و هراسناك ساخته است.

وی با بیان اینكه مقامات آمریكایی امروز مهم ترین دغدغه خود را جمهوری اسلامی ایران معرفی می كنند تشریح كرد: تاثیر گذاری حاكمیت دینی انقلاب اسلامی در سایر جوامع و ملل، موجب شده است تا آمریكا تمام امكانات خود را برای مقابله با تفكر شیعی، اسلام و انقلاب اسلامی بكارگیرد.

سردار سپهر ادامه داد: در حال حاضر بیشترین حملات استكبار جهانی به انقلاب اسلامی در حمله به رهبری و شریعت دینی ایران اسلامی متمركز شده است و تنها راه پیروزی مقابل توطئه های نظام سلطه و استكبار، ایستادگی، مقاومت و پایبندی به باورها و ارزش های دینی و داشتن بصیرت و تلاش برای آگاهی بخشی عمیق است.

معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در تبیین عناصر مورد نیاز خلق حماسه های سیاسی خاطر نشان كرد: داشتن بصیرت لازم، عدالت خواهی و شجاعت از عناصر مورد نیاز برای خلق حماسه های سیاسی است.

وی افزود: دفع خطر، نمایش عزت و اقتدار، حمایت از حقیقت‌ها، آرمان‌ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی از جمله اهداف خلق حماسه سیاسی است.

سردار سپهر در تشریح اهمیت انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: امروز مردم جهان چشم به حماسه مردمی ایران اسلامی در انتخابات آینده دوخته اند و منتظر هستند تا شاهد چگونگی دفاع ملت ایران اسلامی از آرمان‌های خود و همچنین نمایش مشروعیت مردمی نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی ادامه داد: البته توطئه‌های استكبار جهانی همیشه ادامه داشته و خواهد داشت و حضور مردم بصیر به خنثی سازی این توطئه ها می انجامد.

معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه در تشریح نتایج خلق حماسه‌های سیاسی در كشور اظهار داشت: تقویت مشروعیت مردمی، عزت بخشی در عرصه سیاست خارجی و بیمه كردن نظام جمهوری اسلامی ایران از نتایج مهم خلق حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به بی نظیر بودن مشاركت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 افزود: مشاركت بیش از 80 درصدی مردم در انتخابات سال 88 تاكید دیگری بر مشروعیت مردمی بالای انقلاب و نظام اسلامی دارد و این نمایش مشروعیت بار دیگر با حضور آگاهانه تری از مردم در عرصه انتخابات آینده ریاست جمهوری تكرار خواهد شد.

سردار سپهر با بیان اینكه دشمن بهترین فرصت برای تغییر نظام جمهوری اسلامی را انتخابات می داند به تلاش اپوزیسیون خارجی در تحریم انتخابات و ایجاد تردید در مردم برای شركت در انتخابات اشاره و گفت: تردید سازی و تردیدآفرینی در تاثیرگذاری تحریم‌ها و القای قانونمند نبودن انتخابات در ایران اسلامی از جمله اقدامات دشمنان در تضعیف مشاركت مردم در خلق حماسه انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پیش رو قطعاً تغییر نگرش و بهم ریختن محاسبات آنان در عرصه فروپاشی نظام را در پی خواهد داشت و كمیت و كیفیت این حضور تاثیر مستقیمی در روند توسعه ایران اسلامی به ویژه در میزان تولید علم دارد.

سردار سپهر با اشاره به اینكه دشمن در حال اجرای سناریوی سپاه‌هراسی نزد افكار عمومی است تصریح كرد: دشمن با حمله به نهادهای وفادار به نظام از جمله سپاه و بسیج به دنبال تاثیرگذاری منفی در بصیرت مردم است.

وی خاطر نشان كرد: دشمن با سازماندهی و مدیریت بیش 130 شبكه فارسی زبان بیگانه سعی در ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه در تشریح الزامات خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: ارتقای بصیرت سیاسی، شناسایی جریان‌های سیاسی و فكری، توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهم‌ترین الزامات در عرصه خلق حماسه سیاسی آینده است.

سردار سپهر ادامه داد: ایجاد فضای امید و نشاط، پرهیز از سیاه‌نمائی‌ها علیه اقدمات كاندیداها، واقع‌نگری در تبیین آرمان گرائی، شناسایی اهداف دشمنان در جلوگیری از حضور پرشور مردم، اگاهی در برابر توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف و جلوگیری از وحدت نیروهای اصیل اصولگرا از دیگر الزامات مهم در خلق حماسه سیاسی است.

وی با تاكید بر لزوم عدم تخریب نامزدهای انتخابات آینده گفت: تخریب هر نامزدی كه توسط شورای نگهبان تائید شده، تخریب نظام محسوب می شود و مغایر با راهبردهای سپاه، نظام و رهبری معظم انقلاب است.

سردار سپهر افزود: سپاه همواره تخریب و تضعیف قوای سه‌گانه و همچنین روسای قوا را متضاد با اهداف نظام می‌داند.

معاون هماهنگ‌كننده نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین در تشریح اهداف راهبردی این نهاد در خلق حماسه سیاسی در انتخابات آینده خاطر نشان كرد: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات و كمك به انتخاب بهترین گزینه ریاست جمهوری توسط مردم بدون دخالت در مصداق، از مهم ترین اهداف در انتخابات خواهد بود.

سردار سپهر افزود: ما سرمایه ارزشی و معنوی برای پاسداری از انقلاب و نظام هستیم و سپاه به مانند گذشته در انتخابات بطور مصداقی از هیچ فرد و جریانی حمایت نخواهد كرد.

وی افزود: اجازه نمی دهیم سپاه هزینه اشخاص و یا احزاب در رسیدن به جایگاههای مختلف از جمله ریاست جمهوری شود و همواره مخالف یاركشی از درون مجموعه سپاه هستیم اما با روشنگری زمینه خلق حماسه ای بی نظیر در انتخابات را فراهم خواهیم كرد.

سردار سپهر در پایان با تاكید بر لزوم قانون مداری نامزدها در انتخابات آینده اظهار داشت: انتخابات امن ، مایه افتخار نظام است و نیروهای سپاه و بسیج برای هر شرایطی آمادگی ایجاد امنیت مقتدارنه را دارند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد